Utilizarea greutăților gleznei pentru pierderea în greutate


noi arzătoare de grăsime

Pagina principala » Sport și fitness » Este plimbarea cu glezna greutăți sau rău? Este plimbarea cu glezna greutăți sau rău?

pierde tăietura de grăsime

Activitatea fizică nu trebuie să fie complicată; de fapt, mers are beneficii care rivalizează pe cele ale oricărui alt regim de fitness. Nu numai că faceți plimbări regulate și pline de viață vă ajută să vă mențineți o greutate sănătoasă, să preveniți diferitele afecțiuni ale inimii și să ușurați durerea articulară, dar mersul pe jos poate, de asemenea, ajuta la stimularea sistemului imunitar și pentru a vă îmbunătăți starea de spirit.

joy club de pierdere în greutate

Sună destul de bine, nu? Dar întrebarea este: ar trebui să vă loviți lucrurile într-o crestătură, purtând greutăți glezne în timpul următoarei dvs. Răspunsul nu este la fel de simplu cum credeți.

eco slim cioccolato

Utilizarea greutății gleznei în timpul mersului pe jos poate face mai mult rău decât bine. Pro și Contra de greutăți glezne În general, greutățile gleznei fac ca mușchii dvs.

În plus, dacă sunteți preocupat de arderea caloriilor, greutățile gleznei vă pot ajuta cu acest lucru, deoarece adăugarea unei greutăți suplimentare determină corpul să se adapteze și greutate mai rapidă pierde sfaturi muncească mai greu.

Lecții de fitness pentru pierderea în greutate Lecții de fitness pentru pierderea în greutate Unul dintre punctele unui stil de viață sănătos, la care aderă din ce în ce mai mulți oameni din diferite țări, este îngrijirea fitnessului fizic.

Citeste mai mult: Lucrați cu glezna? Cu toate acestea, deși este adevărat că greutățile gleznei pot crește energia pe care o arzi în timpul mersului, este, de asemenea, adevărat că ei pot trage pe articulația gleznei.

Greutățile gleznei sunt potrivite pentru tine? Cu toții am văzut că joggerul ocazional purta greutăți atașate la glezne. Dar greutățile de gleznă sunt bune pentru orice altceva decât un post de aruncare în rețeaua de socializare? În timp ce ideea că uneltele de antrenament cu greutate pot să vă îmbunătățească jocul nu este nimic nou, există câteva lucruri pe care ar trebui să le știți despre greutățile gleznei înainte de a le încuraja.

Potrivit lui Terry Downey, un terapeut fizic la rețeaua de reabilitare Spaulding, afiliată la Harvard, aceasta prezintă riscul leziunilor ligamentului major la nivelul șoldurilor, genunchiului și spatelui. De fapt, Downey sfătuiește să lucreze unu-la-unu cu un terapeut fizic sau un antrenor pentru a dezvolta un plan de formare a forței personalizate dacă doriți să folosiți greutăți care pot fi purtate, deoarece riscul de tensionare a mușchilor picioarelor este atât de ridicat.

roxy pierdere în greutate vino

Dar sunt mulțime de alte modalități de a utiliza greutăți glezne sau modalități de a obține mai mult din rutina de mers pe jos. În interviul ei De sine, Verrengia a remarcat, de asemenea, că utilizarea greutăților care pot fi purtate cu activități bazate pe cardio, cum ar fi mersul pe jos, poate chiar arunca soldul, ceea ce poate provoca vătămări la nivelul șoldurilor sau spatelui. Dacă doriți să încercați să folosiți greutățile gleznei cu antrenamentele de forță următoare, totuși, ea sfătuiește să înceapă mici și să nu facă niciodată zile de antrenament cu greutăți glezne.

Forme alternative de exerciții Dacă mersul pe jos este utilizarea greutăților gleznei pentru pierderea în greutate de exercițiu preferat, mai degrabă decât să folosiți greutăți ale gleznei, puteți încerca amestecând rutina de mers pe jos pentru a arde mai multe calorii și pentru a crește rezistența.

Valentin Vasile, specialist în nutriție pentru pierderea în greutate, interviul zilei

Pur și simplu încercați să ridicați ritmul, să urcați mai multe dealuri, să adăugați scurte explozii de jogging în plimbările voastre sau să mergeți pe iarbă sau pietriș, spre deosebire de mersul pe o pistă.

De asemenea, puteți încerca să numărați pașii utilizând o aplicație de fitness și crescând pașii dvs. Berkeley Wellness vă recomandă să vă mișcați brațele atunci când umblați, deoarece acest lucru permite un ritm mai rapid și oferă un antrenament excelent și pentru corpul superior.

retragerea ieftină de scădere în greutate

Acestea sunt toate modalități utile pentru a vă ajuta să profitați la maximum de antrenamentele de mers pe jos, fără greutăți glezne.