Pierderea menstruală a perioadei de pierdere în greutate, De ce se întâmplă asta


Evitați exercițiile excesive Sarcina nu este singura cauză a perioadelor pierdute sau întârziate. Pierderea în greutate sau creșterea în greutate, stresul și dezechilibrele hormonale vă pot afecta și perioada.

pierderea menstruală a perioadei de pierdere în greutate slim down cleanse

O altă cauză obișnuită este suprainstruirea. Prea mult exercițiu poate induce amenoree, motiv pentru care multe sportive de sex feminin nu mai au o perioadă. Ce este amenoreea?

pierderea menstruală a perioadei de pierdere în greutate pierdere în greutate coreeană

Amenoree este o afecțiune caracterizată prin absența menstruației. Poate fi primar - când prima sângerare menstruală nu apare decât după vârsta de 15 ani - sau secundar - când menstruația dvs.

Cum să-ți recuperezi perioada după ce ai pierdut în greutate - Studiu

Fetele și femeile adolescente pot experimenta amenoree din diverse motive, inclusiv, dar fără a se limita la: O tiroidă hiperactivă sau hiperactivă Tulburari de alimentatie A fi supraponderal sau subponderal Suprasolicitare Sarcina Probleme de ovulație Sportivele de sex feminin și participanții obișnuiți la gimnastică sunt mai predispuși să dezvolte amenoree secundară din cauza modificărilor hormonale cauzate de pierderea de grăsime și de antrenament excesiv.

Femeile cu amenoree secundară prezintă un risc mai mare de osteoporoză și infertilitate. În unele cazuri, amenoreea secundară este un simptom al triada sportivului feminin, potrivit unei lucrări de cercetare din iunie publicată de Colegiul American de Obstetricieni și Ginecologi ACOG. Această condiție are trei componente principale, inclusiv: Încetarea ciclului menstrual al unei femei timp de trei sau mai multe luni consecutive uneori sub formă de amenoree hipotalamice funcționale.

Densitate osoasă scăzută. Disponibilitate redusă a energiei - care poate fi însoțită de tulburări alimentare, cum ar fi bulimia sau anorexia.

Cum funcționează ciclul menstrual după pierderea în greutate

ACOG sugerează că toate femeile active ar trebui evaluate pentru aceste simptome. Fără un tratament adecvat, acestea pot provoca complicații și pot afecta calitatea vieții. Multe femei se confruntă cu căderea părului, creșterea părului nedorită, acnee, dureri de cap și dureri pelvine, pe lângă absența menstruației.

Înțelegerea triadei sportivelor feminine Triada sportivului feminin provoacă o reacție în lanț in corp. Practic, constă din trei simptome corelate.

De exemplu, dacă ții o dietă și te antrenezi prea mult sau prea mult timp, vei pierde grăsimea corporală.

pierderea menstruală a perioadei de pierdere în greutate ableberries pierde grăsimea de burtă

Drept urmare, corpul tău nu va avea suficientă energie pentru a funcționa optim. Acest deficit de energie vă poate afecta nivelul hormonal, ducând la amenoree. În timp, neregularitatea menstruală vă poate afecta masa și densitatea osoasă, crescând riscul de fracturi, leziuni sportive și osteoporoză.

În plus, exercițiile de intensitate ridicată pot crește nivelul de testosteron al unei femei, ceea ce îi afectează în continuare ciclul menstrual. AFPA afirmă că diete bogate în proteine, cu conținut scăzut de carbohidrați poate duce la absența menstruației. Femeile care aleargă pe distanțe lungi, precum și cele care se antrenează cu greutăți mari, sunt mai susceptibile de a experimenta amenoree secundară.

Același lucru este valabil și pentru femeile care încep să se antreneze înainte de a ajunge la pubertate. Stresul și steroizii anabolizanți joacă, de asemenea, un rol. Potrivit ACOG, dansatori, gimnaste și alți sportivi care se angajează sporturi care necesită un nivel scăzut de grăsime corporală prezintă cel mai mare risc de triada sportivelor feminine.

Aceste femei își limitează adesea aportul caloric și dezvoltă tulburări de alimentație care scad nivelul de grăsime corporală la cifre simple.

Meniu cont utilizator

O dietă restrictivă vă poate epuiza corpul de calciu și alți nutrienți care susțin sănătatea oaselor, afectând în același timp echilibrul hormonal. Pe termen lung, oasele tale pot deveni slabe și fragile. O recenzie din iulie publicată în Pediatrie translațională sugerează că disponibilitate redusă a energiei poate afecta sistemul osos, reproductiv și cardiovascular. Ce este amenoreea hipotalamică funcțională? Potrivit unei alte lucrări de cercetare din Jurnalul de investigații endocrinologice în septembrieo formă obișnuită de amenoree secundară este amenoree hipotalamice funcționale, o afecțiune cauzată de stres, pierderea în greutate sau supraentrenament - este de fapt una dintre componentele principale ale triadei sportivelor feminine.

Această tulburare reduce producția de hormon care eliberează gonadotropina și poate avea complicații grave.

Ce este amenoreea?

Nu numai că afectează densitatea osoasă, dar poate și afectează funcția de reproducere și sănătatea mintală. Anxietatea, depresia, tulburările de dispoziție, problemele sexuale și evenimentele cardiace tind să fie mai frecvente la femeile care dezvoltă această afecțiune.

Într-un interviu din iunie cu Endocrine Society, Catherine Gordon, MD, MSc, a subliniat că furnizorii de asistență medicală trebuie să excludă alte condiții care pot opri menstruația înainte de a pune un diagnostic de amenoree hipotalamică funcțională.

În general, cauza sa principală este o abordare exagerată a alimentației și a exercițiilor fizice sănătoase, cum ar fi să mănânci prea puține calorii sau să petreci ore lungi la sală. Această problemă, totuși, poate afecta și femeile cu o dietă echilibrată și un regim de antrenament. În acest caz, stresul este vinovatul. Conform unei revizuiri din ianuarie publicată în Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism, stanford studiu de pierdere în greutate 2021 afecțiune poate fi cauzată de stres emoțional extrem, care crește nivelul de cortizol.

Cortizolul crescut vă afectează echilibrul hormonal și perturba funcția endocrină, crescând riscul de amenoree și probleme de fertilitate. Recuperați-vă perioada Vestea bună este că amenoreea secundară este reversibilă În cele mai multe cazuri. Cu cât faci ceva mai devreme în acest sens, cu atât șansele tale de succes sunt mai mari. Încercați să determinați ce a cauzat această problemă în primul rând. Dacă sunteți subponderal, puneți-vă câteva kilograme până ajungeți la o greutate corporală sănătoasă.

Uitați de dietele accidentale și de mesele omise. După cum observă revizuirea Translational Pediatrics, creșterea greutății corporale cu 5 până la 10 la sută poate fi suficient pentru a vă recupera perioada. Creșteți treptat aportul de calorii și completați alimente bogate în nutrienți.

Fistic, nuci, migdale, caju, semințe de dovleac și cereale integrale sunt toate o alegere excelentă. Migdalele, de exemplu, furnizează de calorii pe porție. Dacă mănânci două porții zilnic, asta înseamnă de calorii în plus.

consideraţii

Feriți-vă, totuși, că aceasta nu este o scuză pentru a vă răsfăța cu ciocolată, înghețată și junk food. Alege alimente întregi și minim procesate care îți cum să pierdeți greutatea bine subțire corpul. Nu aveți nevoie de calorii goale, ci de un echilibru sănătos între proteine, carbohidrați, grăsimi și micronutrienți.

Luați în considerare administrarea de suplimente de calciu și vitamina D pentru sănătatea oaselor. Cu cât ești mai activ, cu atât este mai mare necesarul tău de energie. O dietă săracă pierderea menstruală a perioadei de pierdere în greutate micro- și macronutrienți vă poate afecta sănătatea și performanța fizică - nu doar menstruația.

pierderea menstruală a perioadei de pierdere în greutate puteți să vizați pierderea de grăsime

Oboseala, energia scăzută și dezechilibrele hormonale sunt efecte secundare frecvente. Un halterofil feminin, de exemplu, are cerințe energetice diferite față de un jucător de tenis sau un înotător. De asemenea, trebuie să țineți cont de greutatea corporală actuală și de obiectivele dvs. Un dietetician cu experiență în nutriția sportivă poate elabora un plan de dietă care să se potrivească nevoilor dumneavoastră individuale.

Evitați exercițiile excesive Cu excepția cazului în care sunteți un sportiv profesionist, nu este nevoie să petreceți ore în sala de gimnastică pentru a profita de beneficii.

Cuvinte cheie de căutare

Dacă sunteți sportiv, este crucial să vă odihniți din plin și să vă alimentați corpul, astfel încât să se poată recupera de la antrenament. Oricum, exercițiul fizic excesiv poate fi în detrimentul obiectivelor tale. Organizația Mondială a Sănătății recomandă adulților să se angajeze în cel puțin 75 de minute de exerciții aerobice de intensitate ridicată sau de minute de activitate fizică de intensitate moderată pe săptămână.

pierderea menstruală a perioadei de pierdere în greutate modalitate eficientă de a arde grăsimea corporală

Haltarea cu greutăți, antrenamentul circuitului întregului corp și alte tipuri de antrenament de rezistență trebuie efectuate cel puțin de două ori pe săptămână. Aceste linii directoare ar trebui să vă ofere o estimare aproximativă a cantității de exerciții fizice de care aveți nevoie pentru a rămâne slab și pentru a vă bucura de o sănătate bună. Prea mult exercițiu face mult mai mult decât afectează ciclul menstrual. În timp, poate duce la calcificarea arterei coronare, potrivit unui studiu din noiembrie realizat pe 3.

Această afecțiune provoacă acumularea de calciu și placă în artere, ceea ce, la rândul său, vă poate crește riscul de boli cardiovasculare. Suprasolicitare a fost, de asemenea, legată de performanțe scăzute, depresie, oboseală, iritabilitate, schimbări de dispoziție, concentrare mentală slabă și tensiune arterială crescută, printre alte probleme. Vă poate afecta starea de spirit și comportamentul, precum și inima, mușchii, oasele și sistemul imunitar.

Discutați cu medicul dumneavoastră și faceți câteva analize de sânge pentru a determina cauza exactă. Între timp, încearcă odihnește-te mai mult și scade volumul de antrenament. Urmăriți cum vă simțiți înainte, pierderea menstruală a perioadei de pierdere în greutate timpul și după exerciții - și ajustați antrenamentele în consecință.