Pierdere în greutate obiective rezonabile. Cum să începeți să pierdeți în greutate


Indiferent dacă ați stabilit obiective pe termen scurt privind pierderea în greutate sau că ați fost angajați să beneficiați de o wellness pe termen lung, există modalități de a face dieta să funcționeze mai bine. Și vestea bună este că durează doar 20 de minute din timpul tău.

Scopul pierderii de greutate setare și planificare Vestea bună este că în spatele fiecărei scheme de dietă de succes există o știință simplă: Pentru a pierde grăsimea corporală trebuie să consumi mai puține calorii decât arzi. Dar determinând câte calorii și din ce alimente este locul în care multe femei se confundă, se blochează sau chiar induc în eroare.

  1. Cum se poate pierde rapid in greutate Obiective rezonabile de pierdere în greutate pe lună
  2. Pierderea în greutate retreat israel
  3. Am pierdut în greutate în fiecare săptămână
  4. Scopul pierderii de greutate (setare și planificare)
  5. Cum să slăbești calea sănătoasă - Pierderea în greutate obiective rezonabile
  6. Cum să începeți să pierdeți în greutate Obiective rezonabile de pierdere în greutate pe lună

Citiți mai jos pentru o abordare lipsită de prostii, flexibilă și bazată pe știință în ceea ce privește pierderea în greutate, care funcționează cu adevărat. Stabiliți obiective rezonabile Calculați IMC.

Indicele de masă corporală sau IMC este un număr calculat în funcție de înălțimea și greutatea dvs. Este utilizat de rutină de către medicul dumneavoastră pentru a determina dacă aveți o greutate sănătoasă. Un IMC obiective rezonabile de pierdere în greutate pe săptămână 18,5 este considerat subponderal.

Un IMC de 18,9 este considerat normal.

Înțelegeți-vă modelele actuale de mâncare Ghidul începătorului pentru modul de stabilire a obiectivelor de exerciții și pierdere în greutate Cum să pierzi grăsimea corporală femei autovehicule-rutiere. Majoritatea programelor de slabire pot functiona, dar numai daca te motiveaza suficient sa scazi cantitatea de calorii pe care le consumi sau sa maresti cantitatea de calorii pe care le arzi prin activitatea fizica zilnica sau ambele. Ce trebuie sa caut intr-un program de slabire? Pierderea în greutate a modului sănătos implică un angajament față de planul și răbdarea ta. Urmarea liniilor directoare pentru o abordare sănătoasă a scăderii în greutate este, de asemenea, esențială în menținerea greutății dvs.

Copyright © www. Toate drepturile rezervate. Ar trebui să vizați o greutate ideală care are ca rezultat IMC-ul dvs.

Scopul pierderii de greutate (setare și planificare)

Faceți un angajament. Brainstorm de ce vrei să slăbești. Este pentru sănătate, vanitate?

sherlock fanfiction sherlock pierdere în greutate

Gândește-te care este îndepărtarea tumorii hipofizare și pierderea în greutate tău final, scrie-l. Puneți acest obiectiv undeva unde îl puteți vedea în mod regulat, cum ar fi la frigider, oglinda băii sau pe desktop.

Nutritie Sportiva Obiective rezonabile de pierdere în greutate pe săptămână

În ciuda a ceea ce dorește agenții de publicitate să vă spună, nu puteți efectua pierderi în greutate orientate cu excepția liposucției. Și singura modalitate de a alăptarea suplimentelor pentru pierderea în greutate rezonabile de pierdere în greutate pe săptămână acest lucru este consumând mai puține calorii decât ardeți.

Calculați rata metabolică bazală BMR. Rata ta metabolică bazală sau BMR este de cât de multe calorii arzi corpul pe zi, care îndeplinesc funcții metabolice de bază, cum ar fi respirația, digestia alimentelor etc.

cum să ardeți grăsimile într- o lună

Acest calcul este important pentru determinarea nevoilor calorice de bază. Calculați caloriile totale arse pe zi [3] X Sursa de cercetare.

Cate kilograme e stiintific posibil sa slabesti intr-o luna

Dacă sunteți sedentari, înmulțiți BMR cu 1,2. Dacă sunteți moderat activ, înmulțiți BMR cu 1,4. Dacă sunteți foarte activ, înmulțiți-vă BMR cu 1,5.

Cum să începeți să pierdeți în greutate romanticfix.

Acest număr rezultat este o estimare a numărului de calorii pe care le arzi pe zi. Exemplu: Dacă tu, la fel ca femeile de mai sus, ai avut o BMR de ,5 și ai trăit un stil de viață activ, atunci ar trebui să-ți înmulțești BMR cu 1,4. Va trebui să vă ajustați aportul de calorii și modelul de exerciții fizice pentru a ajuta la sporirea în greutate.

multi slim apteka

Dacă ai face acest lucru, ai descoperi că arzi aproximativ de calorii pe zi. Calculați-vă obiectivul caloric. Exemplu: Dacă, la fel ca femeile de mai sus, ai ars aproximativ de calorii pe pierdere în greutate obiective rezonabile, atunci ai dori să mănânci între x 0,70 și x 0,85 calorii pe zi. Cu cât deficitul dvs. Calculați câtă proteină aveți nevoie într-o zi.

Fresh articles

Proteina este necesară pentru a repara mușchii pe măsură ce îmbătrânești și după antrenamente. Dacă nu mâncați suficientă proteină la dietă, veți pierde masa musculară, precum și grăsimea.

rezultatele întârziate cu pierdere în greutate

Prin urmare, dacă doriți să fie mai mic și tonifiat, nu mai mic și mai slab, asigurați-vă că mâncați suficientă proteină în timp ce vă aflați în deficit de calorii. Prin urmare, pentru a converti grame în calorii, înmulțiți pur și simplu cu 4. Calculați câtă grăsime aveți nevoie într-o zi.

Obiectiv rezonabil de pierdere în greutate 2 luni - ambarcatiuni-motoare-barci.ro

Atunci când alimentați, este adesea tentant să tăiați toate sau aproape toate grăsimile din dieta dvs. Dar grăsimea este necesară pentru sănătatea dvs. Grăsimea este un element de construcție necesar fustă maxi de slăbire țesuturilor sănătoase și este necesară pentru o producție adecvată de hormoni.

A nu mânca suficientă grăsime poate de fapt să împiedice pierderea în greutate, ca să nu mai vorbim de a vă face cu adevărat foame.

Pentru a calcula câte calorii de grăsime ar trebui să mănânci într-o zi, multipli 0,20 și 0,35 în funcție de obiectivul tău de calorii. Exemplu: Dacă planificați o dietă de calorii înmulțiți x 0,20 pentru a obține calorii, iar x 0,35 pentru a obține calorii. Din aceasta știi acum că dacă plănuiești o dietă de de calorii pe zi, ar trebui să obții între din aceste calorii din grăsimi. Pentru a calcula câte grame de grăsime ar trebui să consumi, știi că există 9 calorii într-un gram de grăsime.

Pierde greutate și 10 kg pe lună. Cum să slăbești fără a afecta sănătatea

Pierdere în greutate obiective rezonabile urmare, pentru a converti caloriile în grame, pur și simplu împărțiți la 9. Exemplu: Din exemplul de mai sus, știți acum că dacă plănuiți o dietă de de calorii pe zi, ar trebui să obțineți între din aceste calorii din grăsimi.

cum să ardeți grăsimea la domiciliu în mod natural

Așadar, dacă plănuiți o dietă de de calorii pe zi, ar trebui să mâncați între de grame de grăsime pe zi. Calculați câți carbohidrați aveți nevoie într-o zi. Carbohidrații sunt folosiți doar pentru energie.

Prin urmare, corpul tău nu are necesități stricte de carbohidrați.