Pierdere în greutate calea japoneză


Esența dietei

Care este secretul lor? Cultura alimentelor japoneze se bazează pe durata lungă a mesei, pe plăcerea fiecărei bucăți, precum și pe utilizarea alimentelor cu conținut scăzut de calorii care conțin cantități minime de grăsime. Dieta japoneză a fost dezvoltată de nutriționiștii din clinica Yaeks, proiectată timp de 13 zile, pentru care puteți scăpa eficient de 8 kilograme în plus.

Nu trebuie să vă temeți, nu trebuie să căutați și să mâncați produse de peste mări, deoarece dieta propusă japoneză este adaptată pentru locuitorii Europei.

Mic dejun: Ceașcă de cafea sau ceai fără zahăr; Cină: 1 ouă fierte fierte, 3 morcovi mici, 50 g de brânză; Cină: g de orice fruct, cu excepția bananelor și strugurilor. Dieta japoneză va ajuta la capătul acestei sarcini. Este destul de greu, are o serie de restricții și fără o motivație puternică Este dificil să o susținem, dar cei care au riscat să o experimenteze pe ei înșiși nu vor regreta decizia lor. Caracteristici Dieta Pentru prima dată au auzit numele "Dieta japoneză", oamenii reprezintă porțiunile de orez, curry și diverse rulouri sushi. Dar, din cultura alimentară japoneză în această dietă numai moderarea porții și lipsa de sare.

Esența dietei Dieta japoneză este o metodă de pierdere în greutate adecvată, constând într-o dietă scăzută în calorii. Corpul, în timp ce este sub stres, începe să accelereze metabolismul și să ardă activ grăsimea acumulată, ceea ce contribuie la pierderea în greutate.

Cea mai uşoară metodă de pierdere în greutate, potrivit cercetătorilor japonezi

Principala sursă de saturație în conformitate cu metoda japoneză de a pierde în greutate este proteina, obținută din carne slabă, păsări de curte, pește, ouă și lapte degresat, produse din lapte acru chefir, brânză, brânză.

Puteți fierbe sau fierbe carne și pește.

pierdere în greutate calea japoneză pierderea în greutate cu procente

Carbohidrații se găsesc în legumele fără amidon și fructele neîndulcite, precum și în biscuiti. Principala sursă de grăsime este uleiul de măsline, care poate fi folosit pentru condimentarea salatelor.

pierdere în greutate calea japoneză pierdeți în greutate într- o săptămână la domiciliu

Pierde greutatea ajutorului zilnică a ceaiului și cafelei ajută nu numai să înveselească dimineața, ci și pierdere în greutate calea japoneză îmbogățească organismul cu antioxidanți utili. Dieta japoneză fără sare - principii de bază: Trei mese pe zi.

pierdere în greutate calea japoneză burta grăsime pierde provocarea

Gustările în timpul zilei sunt strict interzise; Aderarea strictă la meniu. Nu este la latitudinea dvs. Este permis doar să înlocuiască cafeaua cu ceai sau invers, după bunul plac și preferințele gustului personal; Consumul zilnic de 1,5 litri de apă fără gaz mineral, dezghețat, decontat, fiert ; Un aport suplimentar în timp ce observați metoda japoneză de a pierde în greutate este un complex de vitamine și minerale pentru a preveni deteriorarea stării părului, a unghiilor, a dinților, a pielii.

Fără dietă! Cum să elimini grăsimea abdominală, pierderea în greutate 15 kg într-o săptămână

Este recomandat să apelezi la dieta japoneză pentru pierderea în greutate de cel mult ori pe an. Tabel cu alimente permise pentru dieta japoneză: Nume produs: Rata admisă pentru 13 zile: Cafea măcinată sau fasole Frunze de ceai verde fără aditivi 1 tutu.

  1. Dieta japoneză: slăbirea corectă în 13 zile - Confetissimo - blogul femeilor
  2. De ce sa slabesti cu pancreatita Meniu cont utilizator Este posibil să mâncați portocale pe o dietă - Opisthorchiasis Dieta japoneză.