Pierde în greutate în aplicația de 2 săptămâni


Avertizare Dacă doriți să slăbiți 7 kg în 2 săptămâni sau 3,5 kg pe săptămână, va trebui să creați un deficit zilnic de aproximativ 3. Pentru a realiza acest lucru, va trebui să urmați o dietă săracă în calorii și să faceți o mulțime de exerciții energice în fiecare zi. Deci, de fapt, această acțiune nu este recomandată.

Pierderea de 0,5 până la 1 kg de greutate pe săptămână este considerată mai sănătoasă. Acest lucru necesită să arzi cu aproximativ Cu toate acestea, dacă totuși doriți să slăbiți rapid pentru un eveniment care nu poate fi amânat, există mai multe moduri în care puteți încerca să măriți cantitatea de greutate pe care o puteți pierde.

lips n sfaturi centru de slăbire ardeți suprafețele de grăsime

Reduceți aportul zilnic de calorii pentru a deveni un deficit și mișcați-vă mai mult corpul pentru a crește numărul de calorii pe care le ardeți în fiecare zi.

Pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele, vă puteți schimba stilul de viață într-un mod mai sănătos. Etapa Metoda 1 din 3: ajustarea dietei Urmăriți alimentele pe care le consumați folosind aplicația sau jurnal alimentar.

Pentru a păstra un deficit caloric, urmăriți tot ce mâncați.

Cel mai bun mod de a face acest lucru este utilizarea unui jurnal alimentar sau a unei aplicații. Țineți evidența a tot ceea ce consumați folosind un jurnal alimentar sau o aplicație.

Dacă ești femeie, urmărește aproximativ 1. Țineți evidența a ceea ce mâncați și beți imediat după ce ați mâncat, astfel încât să nu o uitați.

  • 100 de kilograme pierdere în greutate în 3 luni
  • Mersul pe jos o oră în fiecare zi ajută la pierderea în greutate?
  • Luna f( x pierdere în greutate

Sau, dacă știți deja ce veți mânca, înregistrați alimentele într-o aplicație de urmărire înainte de a le consuma. Poate fi, de asemenea, util pentru reglarea caloriilor și distribuirea lor uniformă între alimentele și gustările pe care le consumați.

războiul asupra scăderii în greutate obezitate avises de las gotas eco slim

Amintiți-vă, nu contează dacă urmați o dietă săracă în carbohidrați sau săracă în grăsimi. Ambele metode de slăbire sunt la fel de eficiente. Așadar, alegeți opțiunea pierde în greutate în aplicația de 2 săptămâni mai potrivită pentru dvs.

Cum am slabit 10 kg intr-o luna . Motivatie si dieta

Consumați porții de legume și fructe la fiecare masă. Fructele și legumele au un conținut mai scăzut de calorii decât alte alimente și sunt sățioase, deoarece sunt bogate în fibre.

Vestea proastă este că există o șansă bună că veți eșua, cel puțin dacă mii de anecdote și studii personale au o pondere. Are o bază de date cu peste 6 milioane de alimente, de exerciții și funcția HealthKit care, ca un jurnal personal, vă permite să urmăriți toate mesele și activitățile fizice.

Consumând mai multe legume și fructe la fiecare masă, puteți reduce caloriile și elimina foamea într-un mod sănătos. Umpleți jumătate farfuria cu fructe sau legume la fiecare masă.

Scadere in greutate Pierdere în greutate de 2 km

De exemplu, puteți mânca 2 căni de pepene galben cu pâine prăjită și ouă dimineața și salată legume într-un castron cu supă minestrone Supă italiană groasă la prânz. La cină, vă puteți bucura de două căni de legume aburite cu orez brun și piept de pui fără piele.

pierdere avansată în greutate jackson tn pierderea în greutate după 40 de sex masculin

Bacsis: Nu adăugați ulei sau unt la legume, deoarece acestea pot crește numărul de calorii din dietă. Încercați să condimentați legumele cu ierburi, oțet, condimente și suc de lămâie. Includeți porții de lapte cu conținut scăzut de grăsimi în fiecare zi.

Greutate pierdere plan

Consumul de lactate cu conținut scăzut de grăsimi în efortul de a reduce caloriile s-a dovedit că reduce greutatea. Adăugați porții de lapte cu conținut scăzut de grăsimi, iaurt sau brânză la alimentele pe care le consumați în fiecare zi. Creșteți metabolismul consumând alimente picante. Capcaisina din alimentele picante poate crește metabolismul, ceea ce vă poate ajuta să pierdeți în greutate și să îl mențineți.

Includeți ardei iute roșii, salsa Sos fierbinte mexican și condimente făcute din ardei iute pentru a adăuga niveluri de capcaisină la alimente. De exemplu, puteți săbiți niște piper Cayenne cu ceapă pentru a face un sos de chili, adăugând două linguri salsa picant pe burrito mâncare tipic mexicanăsau stropind felii de ardei cayenne pe pui la grătar. Înlocuiți alimentele bogate în calorii cu opțiuni cu conținut scăzut de calorii. O mică modificare se poate adăuga la aportul zilnic total de calorii.

Dacă caloriile suplimentare pe care le consumați provin din băuturi, treceți la apă simplă sau alte opțiuni cu conținut scăzut de ceaiul de păpădie pentru rezultatele pierderii în greutate. Dacă mâncați frecvent gustări cu conținut redus de nutrienți pe tot parcursul zilei, înlocuiți bomboanele și chipsurile cu legume și fructe proaspete.

Pierdere în greutate

Băuturile sunt principala cauză a excesului de calorii. Acordați atenție cantității de băuturi răcoritoare, sucuri și alte băuturi zaharoase pe care le consumați pe tot parcursul zilei. Dacă beți aproximativ ml de sodă și suc în fiecare zi, puteți scăpa de aproximativ de calorii suplimentare trecând la apă simplă.

Încercați o dietă rapidă postul intermitent pentru a pierde o cantitate mai mare de greutate.

Account Options

S-a demonstrat că dieta de post te ajută să slăbești mult. Pentru a urma o dietă de post, programați orele de masă, astfel încât să mâncați doar 8 pierde în greutate în aplicația de 2 săptămâni 10 ore în fiecare zi în același timp.

După aceea, nu mâncați deloc între ultima masă și începutul mesei a doua zi. De exemplu, dacă ora setată pentru masă este de la la în fiecare zi, atunci puteți lua micul dejun la a.

Metoda 2 din 3: Pierde în greutate prin exerciții Mutați-vă mai mult pe parcursul zilei, astfel încât să puteți arde multe calorii.