Pierde greutatea mai mult trageți ups


Exemplu de antrenament biceps pull-up Pull-up-urile sunt unul dintre cele mai bune exerciții de construire a bicepilor pe care le puteți face.

Greutatea ideală în funcție de înălțime, vârstă și constituție. Câte kilograme e normal să ai

Ca un beneficiu suplimentar, aceste exerciții vă ajută să vă dezvoltați mușchii pieptului și ai spatelui. Nu aveți nevoie de un abonament la sală pentru a vă construi armele - puteți să vă antrenați cu ușurință acasă cu exerciții de bară de tragere. Utilizați un formular adecvat Utilizați o bară de tracțiune de bază pentru antrenamentul bicepsului.

Dificultate Deși numele sunt uneori folosite în mod interschimbabil, chinup-urile și pullup-urile sunt două exerciții diferite pentru spatele tău.

Este posibil să trebuiască să vă îndoiți genunchii și să vă țineți picioarele în spatele dvs. Folosind mușchii din spate și brațe, trageți-vă în sus spre bară până când bărbia este deasupra barei. Coborâți-vă încet înapoi cu controlul. Dacă nu sunteți încă suficient de puternici pentru a efectua acest exercițiu conform prescripțiilor, modificați-vă tragerea primind ajutor de la un spotter sau o mașină asistată de greutate. Pull-up-uri pentru masa bicepsului Modul în care prindeți bara în timpul tragerilor vă modifică mușchii umărului, brațului și pieptului recrutați de partea superioară a corpului.

Cu toate acestea, potrivit unui articol din noiembrie publicat de Jurnalul de Electromiografie și Kinesiologie, mușchiul biceps este recrutat în mod egal, în ciuda utilizării diferitelor modele de aderență - variații supinate, pronate, neutre și cu aderență largă - în timpul acestui exercițiu.

Cauzele abdomenului

Pentru a construi mușchi în brațe, încorporați o varietate de tractiuni pentru masa bicepsului. Adăugați o varietate Adăugați o varietate de trageri la rutina de antrenament pentru a viza diferiți mușchi superiori ai corpului și ai spatelui, consolidând în pierde greutatea mai mult trageți ups timp bicepsul.

  • Sănătatea mintală cauzând pierderea în greutate
  • Pierderea normală în greutate în nou- născutul de alăptare
  • Antrenamentul biceps pe care îl puteți face doar cu o bară de tragere - Sănătate -
  • Va sta Ups Burn Belly Fat?
  • Cel mai bun calendar de pierdere în greutate
  • Salată de legume, piept de pui fiert Vindă de legume cu bucăți de carne de vită Dieta eficientă pentru pierderea în greutate la domiciliu Dacă vă străduiți să scăpați de abdomen și laturi, atunci ar trebui să încercați mai multe diete dure.
  •  - Вам нужно проверить, как это выглядит.
  •  Стратмор… он… - Мы знаем, - не дал ей договорить Бринкерхофф.

Tragere cu prindere paralelă: Utilizați un set de bare paralele o bară deasupra fiecărui umărîndreptați-vă palmele unul față de celălalt și efectuați un pull-up. Tragere cu prindere largă: Apucați bara cu mâinile mai late decât lățimea umerilor și faceți o tracțiune standard.

tzuyu pierde în greutate ce este pierderea de grăsime și pierderea în greutate

Tragere cu un singur braț: Ține-te de bară cu un singur braț și folosește-ți mâna liberă pentru a apuca brațul în timp ce faci tragerea. Ups musculare: Odată ce ajungeți în partea de sus a tracțiunii, ridicați corpul deasupra barei, astfel încât talia să fie la nivelul barei de tragere.

Exerciții eficiente și adecvate pentru burta de slăbire

Plyo Pull-Up: În timp ce faceți pull-up-ul, explodați peste bară, lăsați să treacă o fracțiune de secundă înainte de a apuca bara și de a termina rep. Dacă puteți, adăugați o palmă în partea de sus a pull-up-ului. Pull-Up cu prindere mixtă: O mână cu fața în față, cealaltă cu fața către tine.

Faceți-vă reprezentanții, apoi schimbați mânerul.

kundalini pierderea în greutate ziua 3 activități distractive care vă fac să pierdeți în greutate

Pull-Up cu prindere apropiată: Țineți-vă mâinile apropiate una de cealaltă aproape atingând în timp ce efectuați o tragere standard.

L-Sit Pull-Up: Balamați la șolduri astfel încât picioarele să fie îndreptate în fața dvs. Pullover-uri încrucișate: Efectuați un pull-up. Înainte de a face următoarea rep, aduceți genunchii pe partea dreaptă.

Fresh articles

La următoarea dvs. Sus Ante Creșterea dimensiunii bicepsului necesită o contracție musculară scurtă și intensă. Pentru a vedea în continuare rezultate și a câștiga forță și masă, trebuie să continuați să vă provocați mușchii cu un nou stimul. Trei modalități de realizare sunt: 1.

mireasa pierde in greutate pierderea în greutate h2o2

Adăugați o greutate: Adăugarea greutății la trageri pierde greutatea mai mult trageți ups că partea superioară a corpului trebuie să lucreze mai mult pentru a vă trage în sus. Închideți o ganteră între glezne sau folosiți greutăți pentru gleznă dacă greutatea corpului dvs.

top 10 arzătoare de grăsime pentru femei cum să pierzi în mod natural grăsimea buricului

Alternativ, atașați plăcuțe de greutate la o centură de inmersiune, pe care o puteți purta în jurul taliei. Faceți câteva excentrici: Exercițiile concentrate excentric măresc timpul dedicat coborârii corpului pe măsură ce coatele se extind în timpul fiecărei repetări, ceea ce vă poate ajuta să rămâneți într-un interval de repetiții țintă, să efectuați mai multe repetări sau să ridicați greutăți mai mari.

Dublați timpul necesar pentru a vă întoarce la început. De exemplu, dacă de obicei trageți în sus pe un număr de trei și reduceți pe un număr de trei, dublați timpul de scădere la șase.

Sunt Pull Up-urile mai grele decât Chin Ups?

Adăugați câteva seturi de picături: Adăugați seturi de picături la antrenamentul dvs. Seturile de picături sunt seturi repetitive ale aceluiași exercițiu, dar cu ușoare variații între seturi de obicei, o scădere în greutate, ceea ce face exercițiul ușor mai ușor.

Începeți cu cea mai dificilă aderență și treceți la cea mai ușoară pe măsură ce obosiți corpul, permițându-i corpului să facă mai multă muncă în general. Exemplu de antrenament biceps pull-up Dacă aveți nevoie de puțină inspirație pentru a vă începe antrenamentul pentru biceps cu o bară de tragere, câteva idei includ: Antrenament pentru începători: Începeți cu un singur pull-up în prima zi.

În fiecare zi următoare, adăugați încă un pull-up la antrenament.

Utilizați un formular adecvat

Faceți asta timp de o lună. Antrenament Pull-Up Navy SEAL: Faceți cât mai multe extrageri posibil, fiind conștienți de faptul că candidații adevărați SEAL nu au voie să se leagăne, să dea cu piciorul sau să pedaleze cu bicicleta pe picioare în timpul testului. Țintește ca 11 să fie considerați competitivi cu candidații SEAL.

  • Atlas pierdere în greutate
  • Neintențională pierdere în greutate anemie
  • Cum să pierzi grăsimea brațului? - Ingrijirea Pielii -
  • Video: Which Way Is Down?
  • Chris moyles pierdere în greutate 2021
  • Filme Motortion Remediați-vă tehnica Deci, suntem cu toții limpezi, trăgându-ți bărbiadoardeasupra barei nu este o repetare completă.
  • Cardio Imagine: Shutterstock Puteți merge la exerciții cardiovasculare pentru a slăbi mai repede.
  • Stabilirea obiectivelor vă va motivează să faceți mai mult efort și să adăugați mai multă tragere la rutină.

Antrenament de extragere a piramidei: Începeți cu cât mai multe pull-up-uri pe care le puteți face. Apoi tăiați numărul cu câte un set pe care îl faceți.

Ghid pentru a pierde grăsimea din brațe

De exemplu, dacă puteți face 10, urmați asta cu nouă, apoi opt, apoi șapte și așa mai departe. Exercițiu de extragere a setului de drop: Completați cât mai multe pull-up-uri cu aderență largă; apoi treceți la pull-up-uri cu aderență neutră. Faceți cât mai multe dintre cele pe care le puteți; apoi termină cu cât mai multe chin-up-uri.