Hiit de zi cu zi pentru pierderea de grăsimi. Înregistrează-te pentru ştirile noastre


De mare intensitate Interval de formare sau HIIT pare ideal pentru persoanele ocupate care nu au timp pentru regimuri de antrenament lungi, deoarece oferă o modalitate de a obține toate beneficiile hiit de zi cu zi pentru pierderea de grăsimi exercitare pe termen lung, în cât mai puțin de cinci minute pe zi.

Account Options

Cu toții sunt încurajați să ia mai mult efort, dar nu HIIT deține într-adevăr răspunsul la pierderea in greutate si un stil de viață sănătos? Sau este un alt truc care ar putea fi periculoase pentru sănătatea ta? De mare intensitate Interval de formare, de asemenea, numit de formare Sprint Interval SIT este un tip de antrenament exercitiu care te vede se angajeze în exerciții anaerobe intens pentru perioade scurte de timp, urmate de perioade de repaus în cazul în care vă fie relaxa sau fac exerciții fizice mai ușor.

Aceste perioade scurte de exerciții intensive se crede de a arde de grăsime mai repede decât o intensitate scăzută programe de exerciții fizice de durată mai lungă. Pentru a ajunge la acest exercițiu de stat trebuie să fie intens. Exercitiile aerobice prin contrast este ceva care necesită o bună aprovizionare cu oxigen și include mai puțin efort intens, cum ar fi mersul pe jos jogging canotaj și similare.

Greșeala 1: Efectuarea de crize fără sfârșit

În esență, aceasta este orice alt tip de exercitiu cardio, care devine de pompare de sânge și provoacă nivelul Stamina pe termen lung. Interval de formare este popular cu sportivii care doresc să promoveze performanța, puterea și rezistența.

Aceasta ajută sportivii construi niveluri de fitness și durează mai mult la sport și este o metodă de formare folosită de alergători pe distanțe lungi, cicliști și similare. De asemenea, este popular cu constructorii organism, deoarece ajuta la arderea grasimilor si promoveaza puterea si masei musculare. Atunci când un test clinic a fost efectuat pe femei, ea a indicat că două săptămâni de mare intensitate interval de formare de aerobic a crescut capacitatea de oxidare a grasimilor in timpul antrenamentului.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Femeile finalizat o serie de sesiuni care cuprinde de 10 perioade de patru minute de exercitii fizice intense, intercalate cu pauze de două minute. Pe scurt, șapte sesiuni de HIIT peste 2 săptămâni a dus la creșteri marcate ale întregului corp și capacitatea de mușchi scheletic pentru oxidarea acizilor grasi in timpul efortului la femei moderat activ.

Potrivit cercetării, Eficacitatea unui protocol de exercitiu de intensitate mare, care implică doar ~ kcal de muncă în fiecare săptămână, pentru a îmbunătăți în mod substanțial acțiunea insulinei la subiecții tineri sedentare este remarcabil Ei au mers mai departe în a spune că, Acest roman paradigmă de formare de timp eficiente pot fi folosite ca o strategie de reducere a factorilor de risc metabolice în populațiile sedentare în vârstă de tineri și de mijloc, care altfel nu ar adera la consumatoare de timp regimurile tradiționale de exerciții de aerobic Cu alte cuvinte, faptul că această metodă exercițiu economisește atât de mult timp înseamnă că mai multe persoane se va face si are beneficii medicale.

hiit de zi cu zi pentru pierderea de grăsimi cât de repede arde hgh grăsime

Există multe exerciții diferite pe care le puteți face, dar un bun exemplu este cu o bicicletă. Mai întâi o scurtă încălzească faza de 5 minute sau și apoi efectuați șase până la opt 30 de secunde de ciclism greu - la fel de repede ca tine poate merge, eventual, intercalate cu 90 de secunde de ciclism ușor între fiecare explozie de energie. După ce ați finalizat această serie, HIIT-ul se face!

Puteți transfera această idee hiit de zi cu zi pentru pierderea de grăsimi a rula, genuflexiuni, canotaj sau orice alt tip de exercițiu. Ideea este că face acest lucru în fiecare zi, ca o parte regulată a rutina si nu numai stimulează sănătatea dumneavoastră, vă ajută să piardă în greutate și arde prea gras.

Nu există nici o formulă specifică pentru HIIT, dar o altă formulă comună este pentru exercitarea care urmează să fie efectuate pe un raport de 2: 1.

Greșeala Nu mănâncă suficientă proteină Grăsimea de pe burtă are un rap extraordinar - și pentru un motiv întemeiat. În special, grăsimea care se acumulează în jurul organelor secțiunii medii numită tehnic grăsime viscerală este legată de un risc crescut atât de boli cardiovasculare, cât și de diabet de tip 2, potrivit Harvard Health Publishing. Dar asta nu înseamnă că ar trebui să renunți la toate și să nu faci altceva decât să te răstoarnă toată ziua în încercarea de a scăpa de ea. Evitați aceste câteva greșeli obișnuite și vă veți ajuta corpul să vărsăm grăsime sănătos - și să vă reduceți secțiunea intermediară în acest proces. Știați că păstrarea unui jurnal alimentar este una dintre cele mai eficiente modalități de gestionare a greutății?

De exemplu, glisiere pot face 30 - 40 de secunde de sprinturi tare, urmat de 15 - 20 de secunde de mers pe jos sau jogging. În anii Peter Coe, tatăl alergător și Mastermind olimpic Seb Coe, dezvoltat interval de formare, când a fost de formare Seb Coe, oferind sprinturi repetate m cu o a doua pauză de 90 între ele. Aceste idei s-au bazat pe activitatea de profesor universitar german și antrenor de sport Woldemar Geschler și a găsit eficient pentru creșterea performanțelor sportive și de putere.

Alternarea intensității ridicate și scăzute a mișcării, exact așa este HIIT

Regimul a fost de a efectua trei explozii de 20 de secunde cu bicicleta afară plat intercalate cu două minute de ciclism blând, efectuate ți faci ori pe săptămână, timp de câteva săptămâni. Rezultatele au fost încurajatoare și a inclus ameliora sensibilitatea la insulină și pierdere în greutate.

hiit de zi cu zi pentru pierderea de grăsimi poți să pierzi greutatea peeing foarte mult

Un studiu clinic condus de Jamie Timmons este acum realizat pe de voluntari de la Universitatea din Birmingham să examineze dacă 3 minute de HIIT oferă aceleași rezultate ca și metode mai lungi de exercițiu, cum ar fi rularea sau de a merge la sala de sport. Scopul este de a testa dacă HIIT este sigură și în cazul în care este în siguranță atunci când sunt realizate pe termen lung de către persoane non-atletice obișnuite.

Dacă acest lucru este adevărat, atunci se pare că HIIT este ceva ce trebuie să fii atent cu dar, desigur, este posibil ca a fost o coincidență. Oamenii pot experimenta viata in pericol conditii în timpul antrenamentelor - cum ar fi atacurile de cord, care vin în timp ce făcea jogging afară și similare.

Încerci să pierzi grăsimea de pe burtă? Nu comite aceste greșeli comune

Chiar si profesionale sportivi super - fit pot prăbuși în mod inexplicabilpe terenul de sport. Cine poate uita Fabrice Muamba fotbalistul profesionist, care sa prăbușit într-un meci de fotbal de anul trecut și a trebuit să fie resuscitat pe teren?

Get Abs in 2 WEEKS - Abs Workout Challenge

Sa constatat că el suferea de o afecțiune nedetectate, astfel încât nu rezultă în mod necesar că experiența lui Andrew Marr înseamnă că HIIT este rău. Efectele adverse se poate întâmpla oricui.

Arderea grăsimilor prin abordare specială HIIT

Este HIIT sigur? Cele mai multe teste a fost efectuat pe tineri, deja oameni se potrivesc, și cercetarea în continuare este necesar să se stabilească exact cum este potrivit HIIT pentru diferite grupuri de persoane; în special persoanele în vârstă, cele cu probleme de sănătate și cei care pot să nu fie ca se potrivesc pentru a începe cu.

  1. Încerci să pierzi grăsimea de pe burtă? Nu comite aceste greșeli comune - Sănătate -
  2. Dieta pastile Watchdog | Cât de bună este HIIT pentru pierderea de grăsime?
  3. Arderea grăsimilor prin abordare specială HIIT | Kondela Magazine
  4. Cea mai mare pierdere în greutate în 6 luni

Persoanele care au hipertensiune arterială și boli de inima existente vor trebui să fie extrem de precaut. NHS sunt recomanda ca niveluri sigure de exercitare convenționale sunt de preferat. Recomandările lor actuale sunt ca 30 de minute de activitate fizica de 5 ori pe săptămână este optim pentru sanatate, pe baza pe analiza riguroasă a tuturor probelor din jurul HITT și după discuții cu experți.

Metodele non-intensive de exerciții, cum ar fi jogging, mersul pe jos și înotul sunt considerate sigure. El spune că a urmat sfatul de a exerciții fizice foarte intense în rafale scurte - pentru că drumul spre sănătate El a fost citat în The Guardian spune ca, Am mers pe o mașină de canotaj și a dat tot ce am avut Deci, a fost HIIT cauza? Da și nu.

hiit de zi cu zi pentru pierderea de grăsimi pierderea de grăsimi înainte și după poze

Andrew Marr a fostfără îndoialăsupraincarcati exercițiul și efortdar a dat vina accidentul parțial de nivelurile de stres si surmenaj. El a spusde asemeneacă el nu se grăbește să se întoarcă pe masina de canotaj!

Dieta pastile Watchdog | Cât de bună este HIIT pentru pierderea de grăsime?

Poate că această formă de exercițiu este pur și simplu prea intens pentru unii oameni în ciuda beneficiile pentru sănătate? HIIT pare sa arda grasimi si are numeroase beneficii pentru sanatate, inclusiv o reducere a țesutului adipos și a sensibilității la insulină îmbunătățită.

Dacă lipsa de timp pentru a se angaja în 30 de minute exercita o zi, apoi HIIT poate părea răspunsul la realizarea de fitness, fără a avea de fapt, de a face mult. Exercitarea crește viteza metabolismului și acest efect continuă să funcționeze după exercițiul încheiat și vă aflați în repaus.

Ce este de fapt cardio și când vorbim despre antrenamentul HIIT?

Dacă aveți orice afecțiune medicală existentă, trebuie să consultați medicul dumneavoastră pentru recomandări. Inima si accident vascular cerebral Fundatia, te indeamna sa manifeste prudență.

hiit de zi cu zi pentru pierderea de grăsimi vo2max și arderea grăsimilor

HIIT este extrem de exigent pe corpul dvs. Începe sesiunile de la nu mai mult de 10 minute și să lucreze până la o durată mai lungă.

Luați întotdeauna timp să se încălzească și să se răcească timp de cel puțin 5 minute în jurul HIIT dvs.

Program HIIT timp de 8 săptămâni pentru a arde grăsimea în mod eficient - GymBeam Blog

Stick la intervalele de timp perioadele de odihnă. Nu crește durata perioadelor de efort fizic intens și, dacă se poate efectua întreaga sesiune și simt ca fac mai mult, măriți intervalele sau intensitatea atunci. Opriți imediat dacă observați dureri în piept sau dificultăți în respirație.

Cereți sfatul medicului dacă simptomele nu se opresc imediat. Dacă vă simțiți leșin, se răcește pe scurt în jos, apoi se întindă pe spate și ridică picioarele pe un scaun sau un perete într-o poziție ridicată Inima ta are nevoie să încetinească în timpul perioadelor de odihnă dumneavoastră și dacă sunteți încă suflare la sfârșitul perioadei de recuperare, trebuie să luați perioadele intensive mai ușor.

Țintiți să se simtă epuizat până la sfârșitul sesiunii, dar este important să rămână în control. Ia sfatul unui antrenor de fitness, care poate fi capabil de a configura programul ideal de HIIT pentru nivelul de fitness. Adresați-vă medicului dumneavoastră pentru recomandări HIIT pentru Fat Pierdere - Verdictul nostru HIIT are, fără îndoială, numeroase beneficii pentru sănătate și mulți oameni sunt atrași de hiit de zi cu zi pentru pierderea de grăsimi, ca un mod rapid de a-și exercita pentru pierderea in greutate.

Cu toate acestea, va trebui să procedeze cu precauție și dacă nu sunteți deja în formă bună, atunci va trebui să fiți în formă înainte de a începe și să aibă grijă să nu exagerați.

hiit de zi cu zi pentru pierderea de grăsimi belly fat burner recenzii

Poate obține un control de sănătate și să ceară sfatul medicului dumneavoastră înainte de a începe. HIIT ca metodă exercițiu pentru toată lumea este încă în curs de investigare - după toate acestea a fost conceput pentru sportivi inițial, șideși rezultatele sunt extrem de promitatoare, a fost atins încă nici o concluzie fermă. Deocamdată, probabil, liniile directoare stabilite de NHS poate mai sigur.

hiit de zi cu zi pentru pierderea de grăsimi pierde greutatea rapidă în câteva zile

HIIT pare a fi cea mai mare parte de durere peste plăcere utah stațiune de scădere în greutate chiar dacă aceasta este o metodă rapidă de exercițiu, va vor economisi de fapt, în orice moment? Vei avea nevoie să se schimbe hainele și să ia un duș după ce ați terminat și toate acestea necesită timp. Dacă lipsa de timp pentru a face exercitii fizice conventionale, atunci nu figura neapărat că veți putea potrivi exercitarea în rutina dumneavoastră, fie.

Disclaimer: comentarii și investigațiile noastre se bazează pe cercetări extinse din informațiile disponibile publicului pentru noi și consumatorila momentul primei ediții post.

Informațiile se bazează pe opinia noastră personală și în același timp ne străduim să asigure informații sunt actualizate, producătorii fac din timp în timp schimba produsele lor și de cercetare viitoare poate nu sunt de acord cu descoperirile noastre. Dacă vă simțiți oricare dintre informațiile sunt incorecte, vă rugăm să ne contactați și vom examina informațiile furnizate.