Folosind bmr și tdee pentru a pierde în greutate


BMR este cantitatea totală de calorii pe care le ardeți pentru activități vitale care apar în corpul dumneavoastră.

folosind bmr și tdee pentru a pierde în greutate pierderea în greutate din seneca

În schimb, TDEE este cantitatea totală de calorii pe care le arzi în fiecare zi. Este o valoare cumulativă a BMR și a celorlalți doi factori. Prin urmare, TDEE este o măsurare a caloriilor necesare pentru metabolismul bazal și activitățile fizice.

Cum se calculează BMR pentru femei

Ce este BMR? BMR sau rata metabolică bazală este cantitatea de calorii arse în repaus. Cu alte cuvinte, BMR este cantitatea de calorii consumate sau arse pentru funcțiile vitale ale corpului nostru, cum ar fi circulația, respirația, producerea celulelor, procesarea nutrienților, sinteza proteinelor și transportul ionilor etc. De fapt, este cantitatea de calorii pe care ar arde dacă ai dormi toată ziua.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Traduceți descrierea în română folosind Google Traducere?

Valoarea BMR este utilă atunci când trebuie să slăbești. Multe ghiduri pentru pierderea în greutate și exerciții fizice folosesc valoarea BMR în recomandarea procedurilor și exercițiilor de dietă. Calculul BMR se bazează pe o formulă matematică.

folosind bmr și tdee pentru a pierde în greutate pierderea în greutate r- ala

Atunci când se calculează, este necesar să se ia în considerare variabile precum înălțimea, greutatea, vârsta și sexul. Diferă între bărbați și femei după cum urmează. TDEE sau cheltuielile energetice zilnice totale reprezintă cantitatea totală de calorii arse în fiecare zi.

Avertizare Rata metabolică bazală sau BMR este numărul minim de calorii necesare pentru a sta pe canapea toată ziua și a nu face nimic. BMR scade odată cu îmbătrânirea. De asemenea, scade ca răspuns la consumul de alimente mai puține în efortul de a pierde în greutate. BMR-ul dvs.

Este o valoare cumulativă a efectului termic al alimentelor, al BMR și al activității fizice. Activitatea fizică este cantitatea de calorii arse pentru mișcări și exerciții fizice.

Sănătate și bunăstare

Efectul termic al alimentelor este cantitatea de calorii arse pentru consum și digestie. Dacă consumați mai multe calorii decât TDEE, aceasta poate provoca creșterea în greutate.

folosind bmr și tdee pentru a pierde în greutate pierderea în greutate kentucky

Pe de altă parte, dacă consumați mai puține calorii decât TDEE, aceasta poate provoca pierderea în greutate. De exemplu, dacă TDEE este de de calorii pe zi și dacă mănânci mai puțin de de calorii, vei pierde în greutate. Pe de altă parte, dacă mănânci mai mult de de calorii, te vei îngrașa. Acesta este motivul pentru care TDEE este legat de creșterea și pierderea în greutate.

Astfel, este mai bine să aveți o idee despre TDEE-ul corpului dvs.

Diferența dintre BMR și TDEE

Mai mult, ambele valori sunt măsurate folosind formule. BMR este cantitatea de calorii pe care le ardeți pentru funcțiile vitale ale corpului. Este o combinație de BMR și caloriile arse pentru activități fizice.

folosind bmr și tdee pentru a pierde în greutate pierde în greutate nutri ninja

BMR este cantitatea totală de calorii necesare pentru a îndeplini cele mai multe funcții virale și de bază ale corpului nostru. Este cantitatea de calorii utilizate în repaus. De fapt, este cantitatea de calorii pe care o ardem doar existând.

În schimb, cheltuielile energetice zilnice totale reprezintă cantitatea totală de calorii pe care le arzi în fiecare zi. Arzi calorii suplimentare pentru exerciții fizice și activități fizice.