Doriți să pierdeți în greutate dar prea leneș, Account Options


Cât de mult puteți pierde în greutate prin consumul de tărâțe

Sunteți sub tratament Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați, cum ar fi Keto, LCHF, Paleo și Atkins, sunt cele mai populare diete pentru pierderea în greutate. Știința, celebritățile și guru-ul fitnessului jură pe aceste diete.

Carmen Brumă ne spune cum să-ți controlezi greutatea în sarcină

Dar nu aș fi surprins să știu dacă nu slăbiți cu o dietă săracă în carbohidrați. Este o problemă obișnuită cu care se confruntă dietele la un moment dat.

Motivația pentru scăderea în greutate - mentalitatea și obiectivele potrivite

Și de cele mai multe ori, ei nu înțeleg de ce se întâmplă acest lucru. Acest articol înregistrează 17 motive pentru pierderea în greutate blocată la o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați și modalități de a începe să pierdeți flabul imediat.

santa fe pierdere în greutate pierderea în greutate optimă în 8 săptămâni

Motive pentru care nu pierdeți în greutate la o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați 1. Nu aveți un obiectiv realist Shutterstock Vrei să slăbești repede?

Ei bine, de cele mai multe ori, asta nu funcționează.

ajutați- mă că vreau să pierd greutatea desene animate de slăbire

Trebuie să fii realist atunci când vine vorba de slăbit. Pierderea treptată în greutate este sănătoasă, eficientă și durabilă în comparație cu pierderea rapidă în greutate.

Slabirea ceaiului verde

Deci, în loc să stabiliți un obiectiv nerealist, stabiliți un obiectiv realist. Scrieți în jurnalul dvs. Obiectivele mai mici sunt mai realizabile și nu vă veți dezamăgi.

Pierderea între 0,4 kg pe săptămână este realistă 1. Nu vă dați seama că pierdeți în greutate Uneori, cântarul nu este suficient pentru a ști dacă pierdeți în greutate. Trebuie să vă evaluați procentul de grăsime corporală, deoarece excesul de grăsime este ceea ce doriți să scăpați.

Mai mult, o imagine corporală nesănătoasă vă poate face să simțiți că nu pierdeți în greutate, în timp ce, în realitate, ați pierdut flaconul și arătați tonifiat. Mănânci prea multe nuci Shutterstock Este ușor să te îmbraci cu nucile.

Cum să slăbești leneș, nu mori de foame!

Deoarece sunt mici, crocante, gustoase și o opțiune bună pentru o gustare, este ușor să treci peste bord cu nuci și să consumi multe dintre ele fără să te simți prea plin. Așadar, țineți evidența cantității de nuci pe care o consumați pe zi. Nu reduceți suficient carbohidrații Ați putea presupune că consumați cantitatea corectă de carbohidrați, dar adevărul este că unii sunt mai sensibili la carbohidrați decât ceilalți.

Mai mult, fructele și legumele conțin, de asemenea, carbohidrați buni și trebuie să limitați consumul acestora pentru a preveni pierderea în greutate de la platou.

Sfaturi si trucuri concluzii Adesea, secretul se află la suprafață: persoanele care doresc să slăbească pur și simplu nu au motivația de a slăbi. Sau există în tărâmul fanteziei: să slăbești 30 de kilograme, să câștigi toate concursurile de frumusețe, să întâlnești un milionar frumos și să uiți pentru totdeauna de costul dureros al slăbirii. De aceea ai nevoie de o motivație reală, datorită căreia vei putea nu numai să slăbești, ci și să îți îmbunătățești propria sănătate.

Începeți consumând mai puțin de 50 de grame experții de slăbire a corpului carbohidrați pe zi, iar când pierderea în greutate se oprește din nou, reduceți-l la 20 de grame de carbohidrați pe zi.

Asigurați-vă că mâncați grăsimi sănătoase, proteine, carbohidrați buni și luați suplimente de vitamine și doriți să pierdeți în greutate dar prea leneș. Consumați prea mult lactate Shutterstock Produsele lactate precum iaurtul, brânza, laptele și smântâna sunt bogate în proteine, care se transformă în glucoză printr-o cale metabolică cunoscută sub numele de gluconeogeneză.

yleo pentru pierderea în greutate pierderea în greutate de weekend retreat

La rândul său, acest lucru are ca rezultat o creștere a nivelului de insulină. Și când această creștere a insulinei continuă într-o perioadă, corpul devine rezistent la insulină și moleculele de glucoză rămân în sânge și nu sunt consumate de organism.

Acest lucru va împiedica în cele din urmă pierderea în greutate.

cum să ardeți grăsimea în întregul corp ce cauzează pierderea în greutate severă

Nu mențineți procentajul macro-urilor Când urmați o dietă săracă în carbohidrați, este foarte important să respectați procentul de macrocomenzi.

Dietele precum Keto și HFLC sunt create într-un mod de a induce cetoza în organism și de a folosi grăsimea ca sursă de energie în loc de glucoză, pe care o obțineți din zahăr, carbohidrați și proteine.

Dacă nu aderați la raportul grăsime: carbohidrați: proteină, nu veți obține rezultatele dorite. Deci, respectați diagrama dietelor și vedeți cum se întâmplă un miracol! Nu aveți alimente nutritive Shutterstock Vă bazați pe bare și alimente prelucrate, cu conținut scăzut de carbohidrați, în mișcare?

  • Slabirea ceaiului verde Fii leneș, nu face nimic și slăbește natural Imaginează-ți că stai acolo fără să faci nimic și totuși slăbești în mod natural.
  • Pierdeți în greutate pe măsură ce îmbătrâniți
  • Cum să slăbești leneș, nu mori de foame!
  • Cum să pierdeți fesele de grăsime
  • Legea payne cum de a pierde în greutate rapid

Apoi, este evident de ce nu slăbești. Consumați alimente adevărate precum pește, nuci, ouă și legume pentru a vă oferi hrană corpului. Consumul de alimente procesate cu conținut scăzut de carbohidrați va funcționa numai dacă îl ciclezi cu alimente reale.

legea pierderii de grăsime termodinamică pierde articole rapide de greutate

Înșeli de multe ori Ah! Multe persoane care fac dietă trișează prea des - unii o fac în mod conștient, iar alții fără să știe. Cel mai bun mod de a vă preveni să înșelați prea des este să notați ce mâncați pe tot parcursul zilei. Indiferent cât de mică este cantitatea, notarea ei vă va oferi o idee clară despre câte calorii în plus consumați. Încercați să utilizați o aplicație de urmărire a alimentelor sau pur și simplu să o scrieți într-un jurnal.

Mănânci prea multe fructe Shutterstock Fructele sunt bune, dar conțin și zahăr din fructe.

Fructele precum mango, struguri și pepene verde au un indice glicemic ridicat și pot duce la o creștere a zahărului din sânge. Controlează-ți porțiunile atunci când vine vorba de consumul de fructe și alege fructe cu conținut scăzut de IG, precum măr, kiwi, grapefruit, portocală, afine și căpșuni atunci când urmezi o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați.

pierdere în greutate lagăre pentru adulți din massachusetts frica de pierderea în greutate eșec

Urmezi orbește Diagrama cuiva a altora Acesta este unul dintre cele mai frecvente motive pentru care nu slăbești. Doriți să pierdeți în greutate dar prea leneș urmați o dietă care a funcționat pentru prietenul dvs.

17 motive pentru care nu pierdeți în greutate la o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați

Tipul corpului dvs. Deci, discutați cu un dietetician înregistrat pentru a ști ce dietă cu conținut scăzut de carbohidrați să urmați și să personalizați raportul macro pentru a funcționa pentru dvs. Nu vă exercitați suficient Dacă vrei să fii în formă, nu-ți poți permite să fii leneș.