Cum vă face viteza să pierdeți în greutate


Opriți-vă când pierdeți în greutate - așa vă stimulați din nou metabolismul!

Linia de jos Banda de alergat este o mașină de exerciții aerobice extrem de populară. Pe lângă faptul că este un aparat cardio versatil, o bandă de alergat vă poate ajuta să pierdeți în greutate dacă acesta este obiectivul dvs.

Pe lângă faptul că vă ajută să pierdeți în greutate, lucrul la o bandă de alergat are și alte beneficii. De exemplu: Puteți folosi banda de alergat pe tot parcursul anului.

Este posibil să vă urmăriți emisiunea TV preferată în timp ce vă exercitați. Banda de alergat are balustrade, ceea ce este ideal dacă vă recuperați după o accidentare. La fel ca în cazul oricărui antrenament cardio cu pompare a inimii, vă poate ajuta să reduceți riscul de boli de inimă și alte boli cronice, să vă îmbunătățiți somnul, să vă stimulați starea de spirit și să îmbunătățiți funcția creierului.

Secțiune: Pierdere în greutate Iunie

Bandele de alergat sunt disponibile în aproape fiecare sală de sport, făcându-l o opțiune accesibilă pentru toate nivelurile de fitness.

În plus, dacă preferați să vă antrenați acasă, benzile de alergat pot deveni cu ușurință și parte din sala de gimnastică de acasă.

cum vă face viteza să pierdeți în greutate

Să explorăm elementele de bază ale pierderii în greutate a benzii de alergat, împreună cu posibile planuri de antrenament și sfaturi.

Antrenament la intervale de intensitate mare HIIT Antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT presupune alternarea seturilor de exerciții de intensitate mare și odihnă. Potrivit unui studiu dinantrenamentele HIIT pot fi o cum vă face viteza să pierdeți în greutate eficientă de a reduce grăsimile corporale și de a arde calorii într-un timp mai scurt. Ideea este să lucrați din greu pentru perioade scurte și să vă odihniți între exploziile de intensitate ridicată ale exercițiului. Acest lucru arde o mulțime de calorii, ceea ce contribuie la pierderea în greutate.

În plus, după o rutină HIIT, corpul tău încearcă să revină la o stare normală de odihnă. Face acest lucru prin metabolizarea grăsimii corporale pentru energie.

Mergeți la 2 mph timp de 5 minute pentru a vă încălzi.

4 moduri de a pierde în greutate cu un antrenament de bandă de alergat

Mergeți cu viteza de la 3 la 4 mph timp de 60 de secunde. Repetați de 5 până la 10 ori. Mergeți la 2 mph timp de 5 minute pentru a vă răcori. Pentru un antrenament mai avansat, alternați între jogging și sprinting. De asemenea, puteți adăuga mai multe minute la fiecare este cafeaua decaf bine pentru pierderea de grăsimi de intensitate ridicată.

În mod ideal, intervalele dvs. Găsiți-vă zona de ardere a grăsimilor În timpul unui antrenament cu bandă de alergat, exercițiile fizice la ritmul cardiac de ardere a grăsimilor vă pot ajuta să promovați pierderea în greutate.

Această zonă este locul în care arzi cele mai multe calorii pe minut. Pentru a vă găsi zona de ardere a grăsimilor, va trebui mai întâi să calculați ritmul cardiac maxim.

Pierde-ți greutatea nu te deranjează

Acesta este numărul maxim de ori în care inima ta poate bate în timpul unui minut de exercițiu. Ritmul cardiac maxim este de minus vârsta ta. Cu acest număr, veți ști cât de mult ar trebui să lucrați pentru a sprijini pierderea în greutate. Iată o modalitate de a face acest lucru: Purtați un monitor de ritm cardiac pe încheietura mâinii sau pe piept.

Pierde-ți greutatea nu te deranjează, Pierderea în greutate câteva sfaturi

Puneți banda de alergat pe plat. Treceți la 4 mph timp de 1 minut. Rulați la mph sau până când intrați în zona de ardere a grăsimilor. Rulați timp de 15 până la 30 de minute la această frecvență cardiacă.

Depinde de diferiți factori, cum ar fi sexul, vârsta, nivelul de fitness și condițiile medicale.

cum vă face viteza să pierdeți în greutate

S-ar putea să intrați și în zona de ardere a grăsimilor la o viteză mai mică a benzii de rulare. Un antrenor personal vă poate ajuta să determinați viteza ideală și ritmul cum vă face viteza să pierdeți în greutate pentru o pierdere optimă în greutate. Ieși dintr-o rutină O altă strategie pentru pierderea în greutate a benzii de alergat este să vă schimbați rutina. Făcând de fiecare dată un antrenament diferit, puteți: Reduceți riscul de rănire.

cum vă face viteza să pierdeți în greutate

Repetarea aceluiași antrenament este stresant pentru articulații. Crește riscul de rănire excesivă, ceea ce vă poate împiedica.

cum vă face viteza să pierdeți în greutate

Evitați un platou de antrenament. Cu cât faci mai mult un anumit antrenament, cu atât vei vedea mai puține rezultate. Corpul tău trebuie să fie provocat să progreseze.

Opriți-vă când pierdeți în greutate - așa vă stimulați din nou metabolismul!

Preveniți plictiseala. Este mai probabil să vă țineți de rutină dacă vă amestecați în mod regulat antrenamentul. Iată un exemplu de plan de antrenament, în care diferite antrenamente cu bandă de alergat sunt încorporate într-o rutină de exerciții echilibrate: Duminică: odihnă, plimbare pe îndelete sau yoga blândă Luni: rutina de rulare HIIT timp de 20 până la 30 de minute Marţi: alergare ușoară și antrenament de forță Miercuri: odihnă, plimbare pe îndelete sau yoga blândă Joi: alergare ușoară și antrenament de forță Vineri: rutina de rulare HIIT timp de 20 până la 30 de minute sâmbătă: antrenament de clasă barre sau greutate corporală 4.

Adăugați dealuri Pentru a face o rutină de alergat mai provocatoare, adăugați dealuri. Mersul rapid sau alergarea pe o pantă arde mai multe calorii, deoarece corpul tău trebuie să lucreze mai mult.

cum vă face viteza să pierdeți în greutate

De asemenea, activează mai mulți mușchi, ceea ce contribuie la construirea unei mase musculare mai slabe. Acest lucru vă ajută să pierdeți în greutate, deoarece mușchii ard mai multe calorii decât grăsimile. Dacă doriți să faceți exerciții pe o înclinație, încercați această secvență de bandă de alergat: Puneți banda de alergat pe plat. Setați înclinația la 1 la sută.

Treceți la o viteză de mph timp de 1 minut. În general, viteza medie de jogging este de 4 până la 6 mph. Puteți crește viteza sau puteți adăuga mai multe minute pentru a face acest antrenament mai greu.

Beneficii dincolo de pierderea în greutate În plus față de pierderea în greutate, activitatea cardio, cum ar fi un antrenament cu bandă de alergat, oferă multe beneficii. Poate ajuta: îmbunătăți rezistența crește nivelul de colesterol HDL bun îmbunătăți memoria și cunoașterea promovează o piele mai sănătoasă întărește mușchii.