Cum să vă ardeți rezervele de grăsime


UsportNutrition; Curățați-vă dieta și ardeți mai multe grăsimi Este imposibil să vă schimbați corpul dacă nu vă schimbați dieta. Învață să folosești mâncarea pentru a te transforma. Pentru cea mai mare parte a istoriei, cea mai mare problemă a umanității a fost lipsa de hrană.

La ce serveşte pragul lipolizei?

Acum problema este opusă: avem prea multe și o mare parte din acea mâncare nu este bună pentru dvs. S-a terminat. Vei învăța să folosești mâncarea în avantajul tău, pentru a câștiga mușchi și a pierde grăsime, pentru a vă transforma corpul.

Mâncarea este ca medicamentul. Te poate vindeca.

Căi de a pierde grăsime corporală

Te poate ucide. Vă poate îngrașa sau pierde în greutate. De aceea trebuie să știi ce mănânci și să alegi bine. Cum funcționează mâncarea Știți deja că nutrienții pierdere în greutate minot nd sunt proteinele, grăsimile și carbohidrații. Generați energie: grăsimi și carbohidrați Există un adevăr inevitabil: dacă îi oferi corpului tău mai multă energie decât are nevoie, îl va stoca sub formă de grăsime, ceea ce te va îngrașa.

Deci, crezi, dacă îi dau mai puțin decât are nevoie, va slăbi, corect? Nu asa de repede. Corpul tău crede că mori de foame, reduce metabolismul, încercați prin toate mijloacele să conservați grăsimea și începeți să vă consumați masa musculară.

Mergeți 30 de minute pe zi

Opusul a ceea ce căutăm. Dacă trebuie să tăiați, este mult mai bine să tăiați partea cum să vă ardeți rezervele de grăsime a dietei: carbohidrații.

ARDE GRASIMEA DE PE ABDOMEN - Antrenament Acasa - Abdomen

Ne vom asigura că organismul dvs. Glucide ușoare: spanac, roșii, broccoli, salată, dovlecei, conopidă, praz, guicoyitos, fasole verde, castraveți, guisquil Glucide dense: fulgi de ovăz, orez brun, quinoa, cartof dulce, linte, fasole Grăsimi: ulei de măsline extravirgin, avocado, nucă de cocos, gălbenuș de ou, nuci, migdale, alune, unt de arahide.

Glucidele ușoare sunt legume, care conțin multă apă și fibre și puține calorii.

rujul de ruj pierde în greutate

Pentru a obține aceleași calorii de la un cartof dulce ai avea nevoie de un kilogram de spanac proaspăt. Restul meselor vor fi mai bogate în grăsimi și sărac în carbohidrați, iar asta înseamnă să mănânci o mulțime de carbohidrați ușori. După efort și noaptea este momentul în care apare cea mai ridicată sinteză a proteinelor și creșterea masei musculare și trebuie să vă asigurați că aveți suficienți aminoacizi în corp pentru a construi țesuturi.

curățați să pierdeți în greutate rapid la domiciliu

Următorul lucru este să oferiți corpului dvs. Pentru ca mușchii să crească, trebuie să faceți exerciții intense. Dacă nu aveți suficient combustibil rapid, nu veți putea să vă antrenați din greu.

vblock veterans de pedere

De aceea este important să oferiți corpului dumneavoastră carbohidrați înainte de antrenament. După antrenament, corpul dvs.

Exercițiu dimineața pe stomacul gol

Este timpul să mâncăm carbohidrați. În restul zilei, puteți obține caloriile din grăsimi și carbohidrați ușori, cum ar fi verdele și legumele. Zilele de odihnă, În care nu exercitați greutăți sau cardio-intervale, evitați carbohidrații densi și înlocuiți-i cu cei ușori. Adică, fără orez, fără fulgi de ovăz, fără cartof dulce, fără fructe.

sfaturi mai rapide de ardere a grăsimilor

În schimb, mâncați lucruri precum broccoli, roșii, spanac sau sparanghel. Păstrați proteinele și grăsimile la fel.

cum îmi îndepărtez grăsimea