Cum adolescenta pierde in greutate


Ce trebuie evitat pentru o creștere în greutate sănătoasă Adolescenții sunt la fel de pretențioși ca și copiii când vine vorba de mâncare. De asemenea, sunt conștienți de imaginea corpului lor, care îi împiedică să mănânce cât ar trebui. Dar unii adolescenți sunt slabi și slabi, indiferent de cât mănâncă.

Există multe motive pentru care adolescentul tău nu se îngrașă - ar putea fi o nutriție deficitară, metabolismul corpului, alegerile alimentare pe care le fac sau doar genetică. Indiferent de motivul pentru care sunt slăbiți, adolescentul tău se poate îngrășa într-un mod sănătos.

MomJunction vă spune despre creșterea în greutate a adolescenților și despre câteva moduri sănătoase în care aceștia își pot gestiona greutatea. Greutate sănătoasă împotriva grăsimii corporale Creșterea în greutate sănătoasă și acumularea de grăsime corporală sunt lucruri cum să ardeți grăsimea sub bum diferite.

Dacă adolescenta sau băiatul tău este slab, ai vrea să se îngrașe, să nu devină obezi. Deci, care este diferența dintre acumularea de grăsime corporală și creșterea în greutate sănătoasă? Grăsimea corporală este colectată atunci când mâncați alimente care conțin zahăr, carbohidrați și grăsimi trans. Alimentele prăjite, înghețatele, alimentele coapte și sifonul sunt câteva exemple de astfel de alimente.

Aceste alimente vă ajută să acumulați grăsime corporală. Creșterea sănătoasă în greutate vă permite să construiți masa și forța musculară, în timp ce grăsimea corporală ocupă doar spațiu și, dacă este ceva, îngreunează activitatea fizică.

Cum să piardă în greutate un adolescent și nu rănit?

Înțelegeți că creșterea în greutate nu înseamnă doar numărul. Creșterea în greutate sănătoasă ar trebui să-i facă pe adolescent să se simtă mai sănătos, mai apt, mai puternic și energic. Care este greutatea ideală pentru adolescenți?

Greutatea adecvată a adolescentului dvs. IMC oferă greutatea în funcție de vârstă și lungime pentru a determina percentila IMC în care se încadrează adolescentul. Percentila IMC cum adolescenta pierde in greutate spune dacă o persoană cum adolescenta pierde in greutate o greutate sănătoasă, subponderală sau supraponderală în medie. Trebuie să aveți grijă să mențineți greutatea ideală sau sănătoasă a adolescentului și să preveniți creșterea sau pierderea în greutate în exces.

Cum pot câștiga adolescenții în greutate? Fapte și sfaturi

Menținerea greutății ideale este importantă pentru bunăstarea generală a individului. Alimentația potrivită cu exerciții fizice vă poate ajuta adolescentul să rămână în formă și sănătos pentru a combate bolile asociate cu creșterea sau cum adolescenta pierde in greutate în greutate în exces.

Ce este anorexia? Anchilostomiaza Este o infectie provocata de viermii carlig, Necator americanus, Ancylostoma duodenale, care infecteaza aproximativ 1. Acest tip de parazit intra prin piele sau prin ingestie. Majoritatea infectiilor au loc in momentul in care o persoana are contact cu solul, in timp ce practica gradinaritul sau merge desculta.

Persoanele cu exces de greutate, în special grăsimea din jurul burții, sunt expuse riscului de diabet de tip 2, boli de inimă și accident vascular cerebral. La fel, persoanele care sunt subponderale au oase fragile, probleme de fertilitate și anemie. Având în vedere riscurile asociate cu obezitatea și creșterea excesivă în greutate, nu uitați că a fi subponderal vă va face, de asemenea, susceptibil la mai multe probleme de sănătate. Oboseală și slăbiciune: Adolescenților subponderali le lipsește energie și sunt aproape întotdeauna obosiți.

De asemenea, au un sistem imunitar slab care îi pune mai des la risc de îmbolnăvire. Sistem imunitar slab: Adolescenții subponderali au un sistem imunitar slab sau slab și sunt mai predispuși să se infecteze.

De exemplu, adolescenta cum adolescenta pierde in greutate slabă este cel mai probabil să sufere de gripă în comparație cu prietenii ei mai sănătoși. Oase fragile: Persoanele 5s slăbiți puterea suplimentară sunt subponderale pot să nu aibă vitaminele și mineralele necesare, în special calciul care se adaugă la masa osoasă.

Deficitul de calciu face oasele slabe și fragile, ceea ce înseamnă că o cădere sau alunecare poate duce la fracturarea oaselor. Anemie: Dacă adolescentul tău este subponderal, poate avea și un deficit de fier care reduce numărul de celule roșii din sânge, rezultând anemie. Când sunteți anemic, inima dvs.

Anemia prelungită poate duce, de asemenea, la accident vascular cerebral. Probleme de fertilitate: A fi subponderal afectează și ciclul menstrual al adolescentei și, în cele din urmă, fertilitatea. Femeilor care sunt subponderale le este greu să rămână însărcinată.

farting vă ajută să pierdeți în greutate pierderea în greutate va apărea atunci când

În plus față de cele de mai sus, adolescenții subponderali sunt, de asemenea, expuși riscului de osteoporoză, astm, tulburări emoționale și intestinale 2. Iată câteva lucruri pe care le poți face pentru a-ți ajuta adolescentul să câștige în greutate.

Creșteți aportul de calorii Alimentele pe care adolescentul le consumă joacă un rol important în greutatea lor.

Consumul de alimente bogate în calorii este important pentru creșterea masei corporale. Adolescenta ta va putea să se îngrașe prin creșterea aportului de calorii, ceea ce înseamnă că ar trebui să ia mai multe calorii decât arde.

Creșteți consumul de alimente bogate în proteine, cum ar fi ouăle, carne slabă, pește, brânză, tofu, iaurt, produse din soia, fasole, nuci și semințe pentru a stimula acumularea mușchilor. Limitați consumul de alimente zaharoase și băuturi carbogazoase care vă umple corpul cu calorii goale 3. Măriți dimensiunea porției Este posibil ca copiii dvs. Începeți prin mărirea dimensiunilor porțiunilor puțin câte puțin. Dacă mănâncă două bucăți de pâine prăjită și un pahar de suc, creșteți-l la trei bucăți de pâine prăjită la început.

În cele din urmă, puteți crește cantitatea la patru sau crește cantitatea de suc sau de cereale pe care o consumă. Puteți ajusta dimensiunile porțiilor pentru prânz și cină în același mod. Mâncați întotdeauna micul dejun Adolescenții tind să omită micul dejun din mai multe motive.

vsg pierdere în greutate prima lună pierderea de grăsime insomnie

Acest lucru poate fi în detrimentul sănătății lor. Când omiteți micul dejun, vă lipsiți corpul de energia de care are nevoie. Mai puține calorii din organism duc la scăderea în greutate și afectează și metabolismul corpului. Pentru a câștiga în greutate, adolescentul ar trebui să aibă alimente bogate în energie, cum ar fi ouă, fulgi de ovăz, fructe, pâine prăjită cu unt de arahide, fructe sau suc de fructe sau un smoothie sănătos, cu multe calorii.

Asigurați-vă că includeți alimente nutritive în micul dejun al copiilor pentru a preveni acumularea de calorii goale. Mănâncă mai mult, mănâncă des Pentru o creștere sănătoasă în greutate, adolescentul ar trebui să ia cel puțin trei mese în fiecare zi.

Omiterea meselor reduce numărul de calorii pe care corpul dvs. În plus față de cele trei mese de bază, copilul dvs. Mesele trebuie să fie bine echilibrate și să conțină substanțele nutritive esențiale de care are nevoie copilul dumneavoastră pentru a crește.

Luați o masă completă, astfel încât să poată mânca mai mult. Puteți include, de asemenea, un desert sănătos făcut din fructe, iaurt sau lapte, ca o budincă 4. Includeți mai multe fructe și legume în masă.

Adolescenții care mănâncă mai multe legume se îngrașă într-un mod sănătos în comparație cu ez pierdere în greutate care mănâncă cum adolescenta pierde in greutate cu zahăr și grăsimi saturate.

pierderea în greutate în cary nc cum să ardeți excesul de grăsime pe piept

Legumele și fructele cu amidon au, de asemenea, un conținut ridicat de fibre de care organismul are nevoie pentru un metabolism adecvat. Pentru creșterea în greutate sănătoasă, alegeți alimente precum igname, cartofi, orez, paste integrale din grâu, ovăz, quinoa și alte cereale precum secară, mei ragi și orz care conțin minerale precum fierul, acidul folic și calciu și vitamina B6.

Mănâncă grâu integral și cereale în loc de boabe rafinate care au doar carbohidrați. Alimentele din grâu integral cum adolescenta pierde in greutate, de asemenea, nutrienții și proteinele esențiale.

Consumați lapte integral sau produse lactate Produsele lactate cu grăsime integrală sunt mai sănătoase decât produsele cu conținut scăzut de grăsimi sau degresate dacă doriți să vă îngrășați. Luați lapte plin cu cereale la micul dejun, o ceașcă de iaurt cu lapte integral la prânz și budincă de orez sau smântână și legume fierte cu lapte integral la cină.

Includeți brânza de vaci sau orice altă variantă de brânză în mesele dvs. Utilizați mozzarella americană sau brânzeturi cheddar făcute din lapte plin de grăsimi pentru a pregăti gustări cum ar fi pizza și burgeri acasă.

Laptele integral are doar un procent de grăsime, dar este și bogat în calciu, potasiu, magneziu și vitamina B Mănâncă o gustare înainte de culcare Mâncarea înainte de culcare poate fi o idee proastă dacă încercați să slăbiți.

Consumul unei gustări la culcare vă poate spori încercările de a vă îngrășa. Corpul arde calorii când dormi. De asemenea, procesul de regenerare celulară este cel mai activ pe timp de noapte, când corpul tău este în repaus.

Scădere în greutate adolescent

Adăugarea de calorii în corpul tău înainte de a-l numi o noapte poate reține caloriile pe care le-ai adăugat în timpul zilei, permițând astfel creșterea în greutate. Mănâncă o banană bogată în calorii sau optează pentru o mână de curmale fără sâmburi. De asemenea, puteți mânca o gustare lactată, cum ar fi iaurt, înghețată sau un castron cu fructe. Luați legume feliate morcovi, sfeclă sau bastoane de țelină cu o baie de iaurt, bucăți de brânză de vaci cu fructe, fulgi de ovăz sau pâine pita cu hummus, pur și simplu un pahar de lapte cald cu curmale.

Exercițiu corect O modalitate de a câștiga în greutate este de a crește masa musculară. Exercițiul este cel mai eficient mod de a construi mușchii, pe lângă consumul de alimente bogate în proteine. Când faci mișcare, corpul tău arde calorii, ceea ce înseamnă energie și îți face foame.

Ce determina scaderea inexplicabila in greutate Scădere în greutate adolescent Semne și simptome de anorexie la adolescenți Autor: delamamici. Perioada adolescenței este destul de dificilă.

Cantitatea potrivită de exercițiu vă va crește foamea și vă va permite să mâncați mai mult decât de obicei, ceea ce vă ajută să vă îngrășați.

Exercițiile de antrenament de forță, cum ar fi presele pe bancă, ridicările, chin-up-urile, abdomenele și genuflexiunile care construiesc mușchii sunt bune pentru creșterea în greutate. Aveți grijă să nu faceți exerciții fizice mai mult decât trebuie, deoarece acest lucru va duce la arderea mai multor calorii. Cu cât arzi mai multe calorii, cu atât va trebui să consumi mai mult pentru a câștiga în greutate 5.

Utilizați uleiuri de gătit precum măsline, nucă de cocos, muștar, tărâțe de orez sau floarea soarelui, unt și margarină atunci când gătiți pentru a oferi adolescentului acizii grași necesari pentru creșterea în greutate. De asemenea, le puteți da unt și unt clarificat ghee cu moderatie in timpul micului dejun. Nu renunța Așa cum este greu pentru unii oameni să slăbească, poate fi dificil pentru adolescent să se îngrașe.

pierderea in greutate la adolescenti

Creșterea în greutate sănătoasă necesită timp și are nevoie de disciplină. Adolescentul tău nu se va îngrășa peste noapte și poate necesita câteva luni pentru a se îngrășa treptat într-un mod sănătos și sigur. Potrivit teoriei, adolescentul tău va câștiga un kilogram de greutate consumând aproximativ 3. În medie, adolescenta ta are nevoie de 1.

pierdere în greutate md cherry creek recenzii rachael ray pierdere în greutate

Aproximativ, una până la două kilograme pe săptămână este un număr ideal pentru creșterea sănătoasă în greutate la adolescenți.

Un număr realist pentru acumularea mușchilor este de ½ lire sterline pe săptămână.