Creșteți metabolismul pentru pierderea de grăsimi. Cum să arzi grăsimile


Crește metabolismul pentru pierderea în greutate

Moduri usoare de a stimula metabolismul — Partea I 27 octombrie aeden 0Comentarii Metabolismul este un termen care descrie toate reacțiile chimice din corpul dumneavoastră. Aceste reacții chimice vă mențin corpul viu și funcțional. Cu toate acestea, cuvântul metabolism este adesea folosit interschimbabil cu rata metabolică sau numărul de calorii pe care le ardeți.

Cu cât este mai mare, cu atât arzi mai multe calorii și cu atât este mai ușor să slăbești și să-l ții.

Pierderea de grăsime

A avea un metabolism ridicat vă poate da, de asemenea, energie și vă poate face să vă simțiți mai bine. Iată 10 modalități ușoare de a vă crește metabolismul. Mănâncă o mulțime de proteine la fiecare masă Consumul de alimente vă poate crește metabolismul timp de câteva ore. Aceasta se numește efectul termic al alimentelor TEF. Este cauzat de caloriile suplimentare necesare pentru a digera, absorbi și procesa nutrienții din masă.

Riscul redus de boli cardiovasculare, diabetul, hipertensiunea arterială și apneea în somn sunt doar câteva dintre beneficiile de a scăpa de excesul de grăsime. Dacă încercați să slăbiți, cel mai bine ar fi să slăbiți doar grăsime. Cu toate acestea, fără o planificare adecvată, dieta poate duce și la pierderea țesutului muscular slab. Este posibil să observați o scădere a greutății totale, dar pierderea masei musculare vă poate determina să deveniți mai slabi și mai obosiți, mai puțin performanți în sport și să vă încetiniți metabolismul. O dietă bine echilibrată vă poate ajuta să eliminați excesul de grăsime, să reduceți șansele de a pierde mușchi și să vă îmbunătățiți starea generală de sănătate.

Proteinele provoacă cea mai mare creștere a TEF. Sa demonstrat că consumul de proteine vă ajută să vă simțiți mai plini și să vă împiedice să mâncați în exces. Consumul de mai multe proteine poate reduce și scăderea metabolismului, adesea asociată cu pierderea de grăsime.

creșteți metabolismul pentru pierderea de grăsimi essential boost fat burner recenzii

Acest lucru se datorează faptului că reduce pierderea musculară, care este un efect secundar comun al dietei. De asemenea, vă poate ajuta să mâncați mai puțin.

Accelerăm metabolismul și pierdem în greutate

Bea mai multă apă rece Oamenii care beau apă în loc de băuturi cu zahăr au mai mult succes în a slăbi și a o menține. Acest lucru se datorează faptului că băuturile cu zahăr conțin calorii, astfel încât înlocuirea lor cu apă reduce automat aportul de calorii. Cu toate acestea, apa potabilă poate, de asemenea, să vă accelereze temporar metabolismul. Acest efect de ardere a caloriilor poate fi și mai mare dacă bei apă rece, deoarece corpul tău folosește energie pentru a o încălzi până la temperatura corpului.

HIPERTIROIDIA! Adică excesul de hormonii tiroidieni

Apa te poate ajuta, de asemenea, să te umple. Studiile arată că consumul de apă cu o jumătate de oră înainte de a mânca vă poate ajuta să mâncați mai puțin.

Vă crește metabolismul și vă ajută să vă umpleți înainte de mese. Faceți un antrenament de mare intensitate Antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT implică explozii rapide și foarte intense de activitate.

creșteți metabolismul pentru pierderea de grăsimi voi pierde în greutate în 2 luni

Vă poate ajuta să ardeți mai multe grăsimi prin creșterea ratei metabolice, chiar și după terminarea antrenamentului. Se crede că acest efect este mai mare pentru HIIT decât pentru alte tipuri de exerciții. Mai mult, s-a demonstrat creșteți metabolismul pentru pierderea de grăsimi HIIT vă ajută să ardeți grăsimile.

Ridicați lucrurile grele Mușchiul este mai activ din punct de vedere metabolic decât grăsimile, iar creșterea mușchilor vă poate ajuta să vă creșteți metabolismul.

Ghidul Endomorph

Aceasta înseamnă că veți arde mai multe calorii în fiecare zi, chiar și în repaus. Ridicarea greutăților vă va ajuta, de asemenea, să rețineți mușchii și să combateți scăderea metabolismului care poate apărea în timpul pierderii în greutate. Într-un studiu, 48 de femei supraponderale au fost plasate pe o dietă de de calorii pe zi, împreună cu lipsa exercițiilor fizice, exerciții aerobice sau antrenamente de rezistență.

După dietă, femeile care creșteți metabolismul pentru pierderea de grăsimi făcut antrenamentul de rezistență și-au menținut masa musculară, metabolismul și forța.

Cum să vă creșteți metabolismul: 10 moduri de a arde mai multe grăsimi

Ceilalți au slăbit, dar au pierdut și masa musculară și au cunoscut o scădere a metabolismului. Cantități mai mari de mușchi vor avea ca rezultat un metabolism mai ridicat.

Ridică-te mai mult A sta prea mult este rău pentru sănătatea ta. Acest lucru se datorează în parte faptului că perioadele lungi de ședere ard mai puține calorii și pot duce la creșterea în greutate.

De fapt, comparativ cu ședința, o după-amiază de a sta în picioare la locul de muncă poate arde de calorii în plus.

  1. Pierdere în greutate vergaling nederlands
  2. În timp ce aportul excesiv de calorii și lipsa activității fizice contribuie la a fi supraponderal, vă puteți stimula rata metabolică pentru a arde mai multe calorii și a pierde în greutate.
  3. Cel mai bun ceai pierde în greutate rapid

Dacă aveți o slujbă de birou, încercați să stați în picioare pentru perioade scurte de timp pentru a separa durata de timp pe care o petreceți așezat.

De asemenea, puteți investi într-un birou permanent. Încearcă să te ridici regulat sau să investești într-un birou în picioare.

creșteți metabolismul pentru pierderea de grăsimi căutarea barelor ajută la pierderea în greutate

Lasa un raspuns.