Consumul macro pentru pierderea în greutate


Creșterea proteinelor și a pierderii în greutate Raportul carbohidrați-proteină-grăsime pe care îl consumați zilnic vă poate influența greutatea. În timp ce majoritatea oamenilor încearcă să mențină o dietă echilibrată, pierderea în greutate este susținută prin modificarea consumului acestor consumul macro pentru pierderea în greutate.

Cât de mulți carbohidrați, grăsimi și proteine ​​ar trebui să mănânci zilnic pentru a slăbi?

Există trei macronutrienți principali care alcătuiesc o dietă standard: carbohidrați, grăsimi și proteine. În cadrul unora dintre acești macronutrienți sunt nutrienți mai specifici. Glucidele constau din zaharuri, alcooli de zahăr, amidon, fibre solubile și fibre insolubile.

swiss pierdere spa spa greutatea punctului setat pierde

DV pentru fibra dietetică, care este alcătuită atât din fibre solubile, cât și din fibre insolubile, este de 25 de grame. Grăsimea constă din mai multe tipuri de grăsimi, cum ar fi grăsimi monoinsaturate, grăsimi polinesaturate, grăsimi saturate și grasimi nesaturate. Nu există valoare zilnică DV pentru grasime monosaturata și grăsimi polinesaturate, dar acestea sunt grăsimile sănătoase care ar trebui să constituie majoritatea dietei.

Și când vine vorba de macro-uri pentru pierderea în greutate la femei, fiecare macronutrienți își joacă propriul rol vital. Cele 3 macro-uri pentru pierderea în greutate la femei: cât de mult aveți nevoie de fiecare și cum să le echilibrați pentru pierderea de grăsime sănătoasă Macro pentru pierderea în greutate 1: carbohidrați Repetă după mine: carbohidrații nu sunt dușmanul - chiar dacă încerci să slăbești. Corpul tău le digeră rapid și le transformă în zahăr sau glucoză din sânge, pe care apoi le stochezi în ficat și mușchi ca glicogen.

Grăsimile nesănătoase sunt grăsime saturată și grasimi nesaturate. DV pentru grăsime saturată este mai puțin de 20 de grame pe zi și nu există DV pentru grasimi nesaturate - deoarece este recomandat să consumați puțin sau niciunul.

pierde grăsime în corpul inferior cum să pierzi grăsimea buricului în mod natural rapid

Aportul zilnic recomandat de proteine, grăsimi și carbohidrați se adaugă de fapt la un total de 1. Acest lucru se datorează faptului că de calorii provin din proteine, de calorii provin din grăsimi și 1.

Macro plan de masă pentru pierderea în greutate

Cu toate acestea, nu trebuie să urmați o dietă standard pentru a mânca 2. De asemenea, puteți crea un raport carbohidrați-proteine-grăsimi de macronutrienți care să se potrivească propriilor dvs. Calorii și raporturi carbohidrați-proteine-grăsimi Pentru a înțelege cum să distribuiți cel mai bine aportul de macronutrienți, trebuie să înțelegeți câte calorii să consumați în fiecare zi. Deși majoritatea oamenilor mențin o dietă de aproximativ 2.

pierderea sfaturilor de grăsime arzatoare de grăsimi alfa a5

Cantitatea exactă de care aveți nevoie variază în funcție de vârstă, sex și de cât de multă activitate fizică efectuați. Puteți utiliza graficele pentru liniile directoare dietetice pentru americani pentru consumul macro pentru pierderea în greutate afla cantitatea care vi se potrivește cel mai bine și pentru a afla de acolo care sunt carbohidrații-proteine-grăsimi ideale.

Dacă vrei să slăbești, probabil îți reduci aportul de calorii.

Macros Contează pentru pierderea în greutate

În unele cazuri, veți dori să modificați simultan raportul carbohidrați-proteine-grăsimi și aportul de calorii simultan. Potrivit Școlii de Medicină Harvard, doar reducerea consumului de calorii cu orice, de la la 1. Cu toate acestea, oamenii încă trebuie să mănânce un număr minim de calorii sau pot suferi de deficiențe de nutrienți.

pierde grăsimea de burtă încăpățânată atunci cum să pierdeți coapsa și grăsimea de arme

Bărbații ar trebui să consume minimum 1. Dacă vă luptați pentru a determina zilnic raportul exact al macronutrienților de care aveți nevoie, multe aplicații vă pot ajuta și vă pot oferi recomandări.

Alternativ, dacă aveți o idee despre raportul carbohidrați-proteină-grăsime de care aveți nevoie, dar doriți să evaluați diferite rapoarte, puteți introduce macro-uri potențiale pentru pierderea în greutate folosind calculatoare cum pierzi greutatea buricului și să vedeți ce raport se potrivește cel mai bine nevoilor dvs.

Creșterea grăsimii și a pierderii în greutate Deși poate părea contraintuitiv să crești consumul de grăsimi pentru a pierde în greutate, dietele bogate în grăsimi, cunoscute și sub numele de diete cu conținut scăzut de carbohidrați, au adesea succes în a ajuta oamenii să slăbească. Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați și dietele ketogene nu elimină în totalitate carbohidrații, ci le reduc semnificativ.

pierderea în greutate furie israel kamakawiwo ole pierdere în greutate

Potrivit unui studiu din decembrie în Jurnalul Colegiului Medicilor de Familie din Canada și un studiu din septembrie în Jurnalul Indian de Cercetări Medicale, aportul de carbohidrați în dietele ketogene este de obicei între 20 și 50 de grame pe zi.

Glucidii care se numără sunt carbohidrati net, care sunt carbohidrați minus conținutul de fibre sau alcool în zahăr. Dacă ați consumat o dietă standard, aceasta înseamnă că aportul de carbohidrați va fi în jur de 10 până la 20 la sută din ceea ce a fost.

  • Numără macro-uri bune pentru pierderea în greutate |
  • Pierderea în greutate cafea roșie

Pentru a reduce carbohidrații cu o cantitate atât de dramatică și pentru a nu vă înfometa, trebuie să vă creșteți consumul de alți macronutrienți. Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați și ketogenice cresc conținutul de grăsimi.

acv pentru pierderea în greutate înainte și după oregon regiuni în greutate

Dacă nu sunteți un fan al unei reduceri substanțiale a carbohidraților, puteți încerca și diete cu conținut scăzut de carbohidrați, care sunt puțin mai flexibile, cum ar fi Atkinso dietă cu conținut scăzut de carbohidrați care permite oamenilor să consume de grame de carbohidrați neti pe zi.

Mai mulți carbohidrați pentru pierderea în greutate Deși carbohidrații au o reputație proastă de a contribui la creșterea în greutate, este posibil să consumați o dietă bogată în carbohidrați și, de asemenea, să pierdeți în greutate. Aceste diete sunt în esență opusul dietei ketogenice, deoarece sunt bogate în carbohidrați și sărace în grăsimi.

Acestea tind să conțină alimente bogate în fibre, sărace în grăsimi saturate, sărace în carbohidrați rafinați și calorii reduse.

De asemenea, au și alte beneficii, cum ar fi nivelurile reduse de trigliceride, tensiunea arterială îmbunătățită și hormonii de sațietate crescute.

Portii de dieta pentru pui si broccoli Dieta cu pui și broccoli este adesea urmată de sportivi și celebrități care doresc să câștige musculare sau să slăbească. Majoritatea oamenilor nu vor lua în greutate dacă mănâncă doar aceste două alimente sănătoase, dar este posibil să nu obțină suficiente nutrienți și calorii.