Cea mai bună abordare a pierderii în greutate


Pagina principala Dieta hipocalorică: este cea mai bună abordare pentru a pierde în greutate? Când vrem să slăbim, soluția care pare cea mai relevantă pentru a realiza acest lucru este adoptarea unei așa-numite diete cu conținut scăzut de calorii. Dacă aceste diete sunt deliciul revistelor și al promotorilor de diete miraculoase, cineva este îndreptățit să se întrebe dacă această metodă este într-adevăr cea mai eficientă în obținerea pierderii în greutate, care este atât sănătoasă, cât și durabilă.

Pe măsură ce se apropie vara și ca fost obez morbid care a trăit problema pierderii în greutate de ani de zile, vă sugerez să vedeți împreună dacă dietele cu conținut scăzut de calorii sunt, din experiența mea, cea mai bună abordare pentru a pierde în greutate și, dacă este necesar, ce vă sugerez faceți pentru pierderea eficientă de grăsime care are loc în timp.

Antrenor la nivel superior

Dietele hipocalorice: cum funcționează? Principiul dietelor hipocalorice este simplu. Se bazează pe a noastră aportul zilnic de calorii și își propune să o reducă pentru a ne stimula pierderea în greutate. Practic, mâncăm mai puțin, astfel încât să slăbim.

Diferitele diete pe care le găsim în reviste sau pe internet se aplică pentru aceste moduri diferite de a mânca și de a număra ceea ce mâncăm pentru a rămâne sub aportul caloric care ne permite să ne menținem greutatea actuală. Alimentele cu conținut scăzut de calorii vor fi astfel favorizate față de cele care conțin mult, care este un argument de marketing care poate fi găsit în multe produse din magazine. Asa de, adoptarea unei diete hipocalorice nu este o știință a rachetelor și este la îndemâna tuturor.

Pentru a face acest lucru, este vorba de analiza dietei zilnice care ne permite să rămânem la greutatea actuală și apoi să reducem aportul pentru a stimula pierderea în greutate. Cu toate acestea, problema supraponderalității este din ce în ce mai prezentă în societatea noastră, iar noile diete apar în fiecare zi. Dacă există atât de multe diete, cred că acest lucru se datorează a două motive: interesul comercial care se învârte în jurul pieței pierderii în greutate, pe de o parte, și eficacitatea relativă a acestor diete.

Cântărind peste de kilograme de ani de zile, pot atesta că pierderea în pierde greutatea mare altitudine nu este ușoară.

  • Pierderea în greutate cea mai bună abordare Hipnoza pentru controlul greutatii - psihoterapie hipnotica arde un arzător de grăsimi Mai mult decât atât, multe diete duc la acumularea kilogramelor în plus prin efectul yo-yo.
  • Studii recente au dovedit ca aceasta abordare alimentara, care presupune un stil de viata normal, pana la urma, fara interdictii daunatoare inclusiv psihicului, are mai multe sanse de a avea succes pe termen lung decat dietele.

Nu a trecut nicio zi în care să nu mă mai întorc la greutatea mea sănătoasă. În diferitele mele încercări de a slăbi, am constatat că nu numai dietele cu conținut scăzut de calorii nu mi-au făcut o favoare, ci dimpotrivă, au menținut o viziune negativă asupra dietei și pierderii în greutate.

Iata de ce.

Trăiește sănătos, mănâncă inteligent! Dieta și mișcarea contează, te mențin și sănătoasă. Din păcate, multe dintre modalitățile moderne de a pierde în greutate nu sunt cea mai sănătoasă abordare, iar dietele dure pot fi extrem de periculoase pentru sănătate. Cea mai bună soluție de slăbit implică răbdare, determinare și rezistență, combinate cu un plan de dietă adecvat, exerciții fizice și modificări ale stilului de viață.

Problema numărul unu: dietele hipocalorice duc la frustrare! După cum ați înțeles, dietele cu conținut scăzut de calorii funcționează pe principiul reducerii aportului zilnic de calorii. Prin urmare, este obligatoriu mananca mai putin pentru a slabi. Prin urmare, acest punct de plecare este foarte frustrant.

Cea mai bună dietă pentru pierderea în greutate - antrenament la nivel ridicat

În plus, pentru mulți dintre noi, mâncarea este o sursă de plăcere. Dietele cu conținut scăzut de calorii necesită, în general, consumul de alimente și dimpotrivă să fie evitate.

  • 5 adevăruri solide despre pierderea în greutate - Psihoterapie -
  • Cea mai bună dietă pentru scăderea în greutate cu alăptarea Cuvinte cheie de căutare Mindset: baza pierderii de grăsime de succes - XXL Blog nutriție MÂNCATUL INTUITIV - o altfel de abordare pentru pierderea in greutate Ceaiul de parsley și pierderea în greutate 10 remedii la îndemână să elimini kilogramele în plus Pierderea în greutate cea mai bună abordare Mindset: baza pierderii de grăsime de succes Mindset: baza pierderii de grăsime de succes Iulie 1, Timp de citire: 12 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Zeci de mii, dacă nu chiar sute de mii de oameni din Olanda ar dori să piardă niște kilograme.
  • Studii recente au dovedit ca aceasta abordare alimentara, care presupune un stil de viata normal, pana la urma, fara interdictii daunatoare inclusiv psihicului, are mai multe sanse de a avea succes pe termen lung decat dietele.

Prin urmare, trebuie să ne confruntăm zilnic cu multe constrângeri. Din păcate, ideea privării este o formă de agresiune care va avea ca rezultat creierul nostru excesiv. Aceste excese sunt toate acele momente în care greu de pierdut în greutate la 26 despărțim în timpul unei mese sau afară, în timp ce ciugulim tot ce ne vine în cale.

În cele din urmă, o dietă hipocalorică necesită numara și cântări ce consumăm. Într-adevăr, este imposibil să realizezi o dietă hipocalorică fără să știi exact ce consumi la fiecare masă.

5 adevăruri solide despre pierderea în greutate

Nu este cel mai amuzant lucru de făcut. La rândul meu, asta am urât cel mai mult și de aceea m-am îndrăgostit sistematic după o vreme. În cele din urmă, dietele cu conținut scăzut de calorii pot duce la multă frustrare, deoarece acumulăm constrângeri: mâncați mai puțin, numărați, evitați alimentele cu prea multe calorii De fapt, a mânca devine o constrângere, așa am experimentat-o. Toate acestea sunt lucruri negative care ne țin departe de imensele beneficii ale unei diete sănătoase care este benefică pentru corpul nostru inclusiv pierderea în greutate.

Problema numărul doi: dietele cu conținut scăzut de calorii nu îmbunătățesc sațietatea! Dietele cu conținut scăzut de calorii încep cu ideea că te îngrași pentru că mănânci prea mult și că trebuie doar să îți reduci aportul de alimente pentru a-ți topi grăsimile. În opinia mea, problema este că nu abordează problema miezul problemei: senzația de foame în fiecare zi.

Cea mai bună abordare a pierderii în greutate

Ceea ce pot să atest că problema supraponderalității fiind obeză de ani de zile este că avem tendința de a mânca excesiv pentru că ne este foame sau cel puțin simțim că trebuie să mâncăm pentru a ne simți mai bine.

Este o senzație încăpățânată care se poate transforma rapid conduce la care nu vom putea rezista pentru totdeauna. Astfel, ideea de a te priva și de a-ți reduce aportul de calorii este privită mai presus de toate ca o constrângere, deoarece ai o senzație tot mai mare de foame, ceea ce va duce la exces și cracare din ce în ce mai violent.

Din păcate, cădem apoi în cercul vicios al vinovăției și al descurajării, ceea ce face ca fiecare încercare de slăbire să fie din ce în ce mai dificilă, știu asta bine.

Cea mai bună abordare pentru pierderea în greutate. Trăiește sănătos, mănâncă inteligent!

Dimpotrivă, mi se pare mai relevant și mai eficient să căutăm să ne îmbunătățim dieta pentru a nu mai suferi de aceste senzații de foame și pentru a reduce treptat excesul și crăparea necontrolată. O dietă săracă în calorii nu ne optimizează nutriția pentru a o face mai sățioasă, deși este cea mai bună soluție pentru a mânca mai puțin.

În opinia mea, aceasta este o greșeală uriașă, deoarece o dietă sățioasă ne permite în mod natural să mâncăm în funcție de nevoile noastre și fără lipsurile de diete. Problema numărul trei: dietele cu conținut scăzut de calorii nu implică o alimentație sănătoasă! Obiectivul principal al dietelor cu conținut scăzut de calorii este pierderea în greutate.

sfaturi ciudate pentru a pierde grăsimea de burtă rata de pierdere în greutate sigură morbidly obeză

Deși pierderea în greutate are multe beneficii pentru sănătatea noastră generală, consumul acestor diete nu urmărește neapărat să facă bine corpului nostru, ceea ce va fi problematic pe termen mediu și lung. Preocuparea pe care o văd cu dietele cu conținut scăzut de calorii este aceasta absolută și aproape bolnăvicios alimente cu un conținut cât mai scăzut de calorii.

Chiar dacă ne gândim la legume care oferă puține calorii, fibre și o mulțime de nutrienți, Nu toate alimentele cu conținut scăzut de calorii sunt neapărat benefice - departe de ele. De exemplu, s-a dovedit că produsele cu conținut scăzut de grăsimi nu sunt mai eficiente pentru pierderea în greutate.

absolut bugis de slăbire du- te pierderea în greutate

Mai rău, ele conțin în mare parte zaharuri ascunse care le fac produse care continuă dependența noastră de dulceață, totuși una dintre principalele cauze ale supraalimentării și excesului de greutate. În plus, caloriile nu sunt totul și capacitatea corpului nostru de a cea mai bună abordare a pierderii în greutate în greutate depinde și de alți factori, cum ar fi al nostru funcționarea hormonală sau a noastră aportul de vitamine și minerale.

Produsele cu conținut scăzut de grăsimi sau dietetice au un conținut foarte mic de nutrienți.

Dieta hipocalorică este cea mai bună abordare a pierderii în greutate a vitalității prin nutriție

În plus, vânează grăsimile, care sunt esențiale pentru ca hormonii noștri să funcționeze sănătos și să promoveze astfel o pierdere în greutate mai eficientă.

Deci, din păcate, dietele hipocalorice nu rezolvă problema rădăcinii și nu vor duce la pierderea în greutate stabilă și durabilă. Prin forța de a face și a acumula diete cu conținut scăzut de calorii, riscăm să ne slăbim corpul și să facem ca fiecare pierdere în greutate să fie din ce în ce mai dificil de văzut bloc intru totul. Problema numărul patru: dietele cu conținut scăzut de calorii promovează comportamente alimentare slabe!

În timp ce în teorie, obiectivul dietelor cu conținut scăzut de calorii este de a aplica un deficit caloric ușor pentru a promova pierderea în greutate, acest lucru nu se întâmplă neapărat în practică.

cum să pierdeți grăsimea pe talie înapoi pierde grasimi efectiv

Pe de o parte, unele diete cu conținut scăzut de calorii ne obligă să atingem un total de calorii mult prea scăzut, atât de mult încât se găsește sub metabolismul nostru de bază, adică totalul zilnic de calorii care permite corpului nostru să funcționeze normal.

Acest lucru promovează o scădere mai rapidă în greutate la început, dar va rezulta obligatoriu la stagnare și apoi la o oprire bruscă a pierderii în greutate. Vai, este foarte frecvent ca oamenii să piardă în greutate în ciuda consumului unei diete cu conținut scăzut de calorii. Acest lucru se datorează faptului că metabolismul funcționează apoi lent pentru a supraviețui acestui aport caloric, care este mult prea scăzut pentru nevoile corpului dumneavoastră.

Acesta este motivul pentru care nu trebuie să vă grăbiți niciodată atunci când doriți să slăbiți în mod durabil, deoarece altfel corpul dvs.

Cea mai bună abordare a pierderii în greutate, Mindset: baza pierderii de grăsime de succes

Pe de altă parte, dietele hipocalorice pot duce la tulburări alimentare. Privind în urmă, nu-mi place ideea că trebuie să fii atent la ceea ce mănânci.

Desigur, nu pledez să mănânc oricum, dar mi se pare necesar să mă îndepărtez de ideea că mâncarea te îngrașă. Doar obiceiurile alimentare care sunt inadecvate în raport cu nevoile corpului nostru vă fac să îngrășați.

Mâncarea nu este dușmanul nostru și nu trebuie văzută niciodată așa. Astfel, constat că dietele cu conținut scăzut de calorii ne distrag atenția de la importanța de a mânca mai bine, de a face bine pentru corpul nostru și de a ne distra făcând asta.

senzația de ardere după transferul de grăsimi cum somnul ajută la pierderea în greutate

Problema numărul cinci: dietele cu conținut scăzut de calorii nu pot fi urmărite pentru totdeauna! Problema finală pe care o văd cu dietele cu conținut scăzut de calorii este că nu le poți urma mult timp. Desigur, acest lucru este voluntar, deoarece o dietă este temporară, timpul pentru a atinge greutatea dorită, dar ce se întâmplă în continuare?

Dietele de modă au cele care elimină ub Conţinut: Puncte cheie: Cei care doresc să slăbească ar trebui să se concentreze pe găsirea unei diete sănătoase, cu alimente integrale, pe care să o poată susține pe termen lung. Dietele de modă sau cele care elimină substanțele nutritive esențiale cum ar fi grăsimile pot duce la pierderea în greutate pe termen scurt, dar este puțin probabil să aibă rezultate de durată. Exercițiul fizic singur nu poate duce la pierderea substanțială în greutate, dar poate fi eficient atunci când este combinat cu o dietă sănătoasă și durabilă.

O dietă hipocalorică completă duce la diferite lucruri. În primul rând, avem tendința de a ne relaxa, ceea ce este destul de normal după o perioadă de restricție. În primul rând, acestea sunt mici excese ca recompensă pentru eforturile pe care am putut să le depunem, dar care ne pot readuce rapid la vechile noastre obiceiuri alimentare.

Evident, dacă reluăm obiceiurile alimentare proaste, ne cea mai bună abordare a pierderii în greutate îngrășa și. Problema este că s-ar putea să luați mai mult decât înainte, deoarece corpul dumneavoastră este obișnuit să mănânce mai puțin.

Acesta este efectul teribil de yo-yo care te face să nu reușești să menții o greutate stabilă în timp.

Pierderea în greutate cea mai bună abordare, 34 nu poate slăbi

Apoi, o dietă săracă în calorii este o metodă cu principii de urmat și aplicat. Unele diete oferă pentru a vă stabiliza pierderea în greutate, dar în ciuda acestui fapt, ne găsim puțin neputincioși, nu pentru că nu știm cum să mâncăm pentru a ne menține greutatea, ci pentru că nu am ajuns să ne cunoaștem corpul.

Dieta Ketogenică - Adevărul despre pierderea în greutate fără carbohidrați 🍽 - GymBeam - FIT POINT

Totuși, vă pot garanta că atunci când am căutat să înțeleg cum funcționează corpul meu, am putut să mă gândesc la nutriție într-un mod diferit, fără aceste idei de diete, calorii și restricții de greutate. Așadar, fără să știți ce funcționează pentru dvs.

Pierderea în greutate cea mai bună abordare

Ce a funcționat pentru pierderea definitivă în greutate și pentru menținerea greutății sănătoase! Acum, că ți-am explicat de ce cred că dietele cu conținut scăzut de calorii nu sunt cea mai bună abordare pentru pierderea în greutate, îmi imaginez că te întrebi ce îți recomand atunci să arzi grăsimile pe termen lung. Ceea ce a funcționat pentru mine și mi-a permis să-mi mențin greutatea sănătoasă timp de ani de zile fără a avea o dietă este să urmăresc Mâncat sănătos cât mai săturat.

Aceasta implică două lucruri: învățarea de a adopta treptat obiceiuri alimentare mai sănătoase feluri de mâncare echilibrate la fiecare masă, fără gustări, ci gustări controlate Pentru primul punct, multe articole de pe site vă permit să adoptați feluri de mâncare sănătoase și sățioase și vă sfătuiesc să aruncați o privire la acest articol dacă nu ați făcut deja acest lucru: Alimentație sănătoasă: cum să vă compuneți farfuria. Pentru al doilea punct, va trebui să experimentați și să interpretați reacțiile corpului, să vedeți ce vă face să vă simțiți cel mai bine în fiecare zi, să digerați bine, să fiți în formă bună și să vă recuperați bine.

De exemplu, unii oameni au o toleranță slabă la carbohidrați cea mai bună abordare a pierderii în greutate funcționează mai bine consumând mai multe grăsimi bune.