Ardeți părțile grase de burtă, Cum să elimini grăsimea din burtă și părți - Analize - June


Exerciții vizate pentru genunchi Genunchii grași vă pot ține în pantaloni sau jambiere pe tot parcursul anului, deoarece nu doriți să vă dezgoliți picioarele în pantaloni scurți sau mini-fustă.

Cum se elimină burta și grăsimea abdominală

Pentru a slăbi părțile laterale ale genunchilor, trebuie să începeți un program cuprinzător de slăbire. Nu puteți selecta o singură zonă pentru pierderea în greutate, indiferent de cât de mult vă deranjează. Grăsimea din jurul genunchilor dvs. Felul în care se întâmplă pierderea de grăsime Corpul tău stochează grăsimea în celulele adipoase sub formă de trigliceride.

Aceste celule grase se depun în buzunare pe tot corpul - în șolduri, coapse, abdomen și brațe, dar și în zona genunchiului.

Nu puteți utiliza direct trigliceridele stocate pentru combustibil. Când corpul tău simte că are nevoie de mai multă energie, cum ar fi atunci când mănânci mai puțin și te miști mai mult, transformă unele dintre aceste trigliceride în acizi grași și glicerol pentru energie.

Îndepărtați toate grăsimile

Unde pe corpul tău arzi grăsime este o chestiune de genetică, dar nu neapărat din locul în care lucrezi imediat.

De exemplu, nu arzi grăsimea de pe burtă cu crunchii. Dacă ați stocat grăsime viscerală în jurul organelor interne care vă umflă burta, probabil că veți folosi acea grăsime mai întâi atunci când faceți mișcare și mâncați corect datorită calităților sale metabolice și inflamatorii. Grăsimea subcutanată, ca cea din jurul genunchilor, este mai greu de pierdut.

  1. Poți pierde grăsimea pe părțile genunchilor tăi? - Sănătate -
  2. Efort fizic Toți cei care dorește să scape de grăsimea abdominală, este necesar să se efectueze un anumit complex de exerciții fizice.
  3. Cafeaua face u pierdeți în greutate
  4. Analize Greutatea în exces, ca orice sarcină suplimentară, face viața mai puțin vie și ia forța, atât emoțională, cât și fizică.
  5. Cum să elimini grăsimea din burtă și părți - Analize - June
  6. Cum sa pierzi grasimea din burta unui barbat si a unei femei - Preparate June

Corpul tău se ține de el în caz de urgență. De obicei, vă puteți aștepta ca grăsimea pe care ați acumulat-o cel mai recent să fie prima pe care o pierdeți.

Deci, dacă genunchii s-au îngrășat pe măsură ce ați câștigat ultimele kilograme în plus, probabil că se vor slăbi devreme într-un program de slăbire. Cu toate acestea, dacă ați avut întotdeauna picioare groase și grăsime pe părțile genunchilor, ar putea fi unul dintre ultimele locuri în care observați pierderi. Știința demonstrează că nu poți detecta reducerea ÎnAnnals of Internal Medicine a publicat un studiu care nu raportează nicio diferență între straturile de grăsime subcutanată de pe brațele dreapta și stânga ale jucătorilor de tenis, în ciuda faptului că jucătorii foloseau un braț mult mai des pentru antrenament și joc.

Multe studii de atunci au confirmat că instruirea la fața locului nu este posibilă, inclusiv una recentă publicată într-un număr din al Journal of Strength and Conditioning Research.

Poți pierde grăsimea pe părțile genunchilor tăi?

Participanții și-au lucrat piciorul nedominant cu sute de repetări ale apăsării piciorului de trei ori pe săptămână timp de opt săptămâni. În ciuda exercițiului, piciorul nu a prezentat nicio modificare semnificativă a masei grase sau a procentului de grăsime în comparație cu piciorul care nu a lucrat mult. Cu toate acestea, participanții au pierdut grăsime în partea superioară a corpului. Această cercetare confirmă faptul că nu puteți viza grăsimea de pe părțile genunchilor; se va reduce numai atunci când corpul tău pierde grăsime peste tot.

Crearea unui deficit de calorii Pentru a vă pune ardeți părțile grase de burtă într-o stare care arde grăsimile stocate pentru combustibil, trebuie să creați un deficit caloric. Aceasta înseamnă că mănânci mai puține calorii decât folosești în timpul zilei.

Toate dulciurile bomboane, ciocolată etc.

Pe parcursul unei săptămâni, dacă acest deficit zilnic a fost cuprins între și 1. Stabiliți mai întâi câte calorii aveți nevoie pentru a vă menține greutatea. Un calculator online sau un dietetician vă pot ajuta să faceți acest lucru luând în considerare dimensiunea, vârsta, nivelul de activitate și sexul dvs.

Apoi, planificați să adăugați suficientă activitate fizică pentru a arde zilnic încă până la de calorii și reduceți caloriile zilnice cu până la de calorii. Totuși, nu mâncați mai puțin de 1. Alegerea alimentelor de calitate pentru slăbit Mâncarea care este plină și solidă din punct de vedere nutrițional susține pierderea în greutate și sănătatea.

Sari peste mâncărurile prăjite și gustările procesate. Gătiți, coaceți sau coaceți carnea pentru preparate sănătoase, cu conținut scăzut de calorii, și condimentați cu ierburi proaspete, condimente simple, citrice, oțet și ulei de măsline în loc de sosuri și sosuri îmbuteliate.

ardeți părțile grase de burtă

Mesele pentru micul dejun ar putea consta din fulgi de ovăz cu fructe de pădure și lapte degresat sau ouă amestecate cu legume și brânză cu conținut scăzut de grăsimi.

La prânz, mâncați o salată verde mare, acoperită cu friptură slabă sau ton ambalat cu apă, cu o parte de fructe, sau un sandviș de curcan cu salată, roșii și muștar și iaurt cu conținut scăzut de grăsimi.

Sau serviți pui la grătar sau fript cu un cartof dulce mic și broccoli sau tofu prăjit cu ciuperci, morcovi și spanac cu orez brun ca mese rapide.

Cum să eliminați excesul de grăsimi

Când este posibil, pregătiți cina acasă, mai degrabă decât mâncați afară; porțiile de restaurant sunt de obicei umflate și pot conține cereale extra rafinate, grăsimi saturate și zahăr care vă subminează obiectivele de slăbire. Mutați mai mult pentru a arde calorii Exercițiul cardiovascular care mișcă cei mai mari mușchi pentru a vă crește ritmul cardiac ajută la arderea caloriilor pentru a contribui la deficitul dvs.

Faceți cel puțin de minute pe săptămână pentru a pierde în greutate semnificativă, recomandă Colegiul American de Poți să- ți dai în greutate Sportivă.

ardeți părțile grase de burtă

Construiți-vă intensitatea și durata în timp. Dacă faceți prea mult, prea curând, puteți provoca arsuri și răniri - ceea ce cu siguranță nu vă va ajuta să pierdeți în greutate pentru a reduce grăsimea genunchiului.

Mersul rapid, joggingul, ciclismul, kickbox-ul și dansul aerobic contează ca activitate cardiovasculară, plus că ajută la tonifierea mușchilor coapsei și gambei care vă înconjoară genunchii. Tonul nu va fi vizibil, totuși, până când nu scăpați de grăsime suplimentară care acoperă acești mușchi.

ardeți părțile grase de burtă

Antrenamentul de forță joacă, de asemenea, un rol important în pierderea în greutate. Când construiți mușchi, vă creșteți ușor metabolismul.

ardeți părțile grase de burtă

Cu ardeți părțile grase de burtă metabolismul este mai mare, cu atât arzi mai multe calorii în repaus, deci este mai ușor să creezi un deficit caloric. Antrenamentul vizat doar un singur grup muscular limitează cantitatea de masă musculară slabă pe care o adăugați. Un program cuprinzător este cel mai bun.

Lucrați toate grupele musculare majore de cel puțin două ori pe săptămână în zile non-consecutive.

Cum să elimini grăsimea din burtă și părți

Faceți cel puțin un set de opt până la 12 repetări ale unui exercițiu pentru piept, brațe, spate, umeri, picioare, șolduri și abdominale. Pe măsură ce progresați, pot fi introduse seturi suplimentare, greutate crescută și exerciții noi. Exerciții vizate pentru genunchi Genunchii dvs.

ardeți părțile grase de burtă

Definiția mușchilor din jurul genunchilor vine de la cvadriceps și hamstrings puternici - mușchii coapselor - și mușchii gambei. Efectuarea de exerciții pentru picioare care acționează mușchii majori ai coapsei și gambei pot aduce mai multă definiție acestor mușchi, astfel încât să arate tonifiați și strânși atunci când pierdeți în greutate și distrageți atenția de la orice grăsime persistentă din jurul părților genunchilor.

Întărirea mușchilor din jurul genunchiului protejează, de asemenea, articulația de leziuni. Genunchiul este cea mai mare articulație din corp, deci lucrați cu atenție în timp ce efectuați exerciții ardeți părțile grase de burtă necesită îndoirea, extinderea și greutatea.

ardeți părțile grase de burtă

Efectuați ridicări de picioare, genuflexiuni, trepte și extensii de picioare pentru a lucra mușchii coapselor și gluteilor. Aceste exerciții specifice picioarelor nu vă ajută să ardeți o tonă de calorii, de aceea nu depindeți numai de ele pentru a vă ajuta să vă creați deficitul de calorii.