11 sfaturi simple de pierdere în greutate


Politica De Confidențialitate Cele mai simple trucuri de slăbire care funcționează de fapt Simți că ai încercat totul și nu ai ajuns nicăieri cu obiectivele tale de slăbire?

11 sfaturi simple de pierdere în greutate

Motivați-vă și deveniți subțiri cu aceste trucuri esențiale de slăbire. Pierdere În Greutate Dacă întrebi zece oameni cum au scăzut câteva kilograme, vei primi probabil zece răspunsuri diferite.

Deși există o mulțime de modalități de a slăbi, există o mână de metode încercate și adevărate, care sunt cele mai eficiente, trucuri și sfaturi dovedite statistic pentru slăbit.

Pierde in greutate sfaturi rapide |

Nu este o coincidență faptul că aceste sfaturi se întâmplă, de asemenea, să fie cele mai ușoare - atât de mulți oameni sunt capabili să le urmeze în fiecare zi! Pentru a ajunge la aceste indicii prețioase, am examinat datele din Registrul național de control al greutățiiNWCRcare urmărește peste Datele au dat câteva rezultate evidente, inclusiv faptul că 98 la sută dintre participanții la registru au raportat că și-au modificat aportul de alimente într-un fel sau altul pentru a pierde în greutate, dar au arătat, de asemenea, o oarecare lumină face u pierde in greutate pe perioada ur metodelor de slăbire la care s-ar putea să nu vă gândiți imediat.

Citiți mai departe pentru sfaturile ușoare de slăbire care s-au dovedit a fi ridicol de eficiente și, pentru și mai multe sfaturi, consultați lista noastră de Cele mai bune 21 de haine sănătoase de gătit din toate timpurile. Ce mai e? Studiul a arătat că micul dejun a declanșat creierul femeilor să elibereze dopamină, o substanță chimică care se simte bine, care ajută la controlul impulsurilor.

Cu alte cuvinte, consumul unui mic dejun echilibrat îți scade șansele de a ajunge la acelea Mai mult, cercetări suplimentare au arătat că renunțarea la masa de dimineață este dăunătoare metabolismului și poate duce, de fapt, la creșterea în greutate nedorită.

30+ Best Pierdere în greutate images in | sănătate, diete, pierdere în greutate

Un studiu din Revista Americană de Epidemiologie au descoperit că persoanele care au tăiat micul dejun aveau 4,5 ori mai multe șanse de a fi obezi, iar oamenii de știință suspectează acest lucru deoarece omiterea meselor vă încetinește metabolismul și vă sporește foamea. Această dinamică dăunătoare vă pune corpul în modul principal de stocare a grăsimilor și vă crește șansele de a mânca în exces la următoarea masă. Omiterea micului dejun nu este singurul motiv pentru creșterea în greutate nedorită.

Există, de asemenea 17 motive surprinzătoare pentru care câștigi în greutate. După cum se dovedește, acea cantitate de somn este, de asemenea, ideală pentru prevenirea acumulării de kilograme în exces.

Fără dietă! Cum să elimini grăsimea abdominală, pierderea în greutate 15 kg într-o săptămână

De fapt, un studiu publicat în jurnal Dormi au constatat că persoanele care nu au dormit recomandat ore pe noapte erau mai expuse riscului de creștere în greutate. Dacă vă temeți că nu prindeți suficient de multe Zzz-uri, dar doriți 11 sfaturi simple de pierdere în greutate să vă subțiați, aruncați-vă kilogramele imediat cu acestea Cele mai bune de sfaturi pentru slăbit!

Deși s-ar putea să nu pară prea mult, se adaugă la o pierdere anuală impresionantă de 12 kilograme! Maximizați aceste rezultate prin multitasking în timp ce urmăriți.

11 sfaturi simple de pierdere în greutate

Chiar și sarcinile ușoare ale gospodăriei vă vor crește și mai mult arderea calorică și este mai bine 11 sfaturi simple de pierdere în greutate vă țineți mâinile ocupate cu vase sau rufe, spre deosebire de gustările pline de calorii. Și chiar dacă oamenii tind să găsească o rutină de antrenament și să se țină de ea, cercetările au arătat că este important să schimbăm lucrurile din când în când, mai ales în ceea ce privește cardio-ul.

Rapide greutate pierde

În loc să alergi sau să mergi pur și simplu, încearcă să îți variezi viteza pe măsură ce mergi. Oamenii de știință de la Universitatea de Stat din Ohio a constatat că mersul pe jos la viteze diferite poate arde cu până la 20 la sută mai multe calorii în comparație cu menținerea unui ritm constant. Deși a avea un cântar în casă nu este potrivit pentru toată lumea, cercetările au arătat că pot contribui la încurajarea pierderii în greutate, oferind un nivel de responsabilitate.

Aveți nevoie de mai multe dovezi că merită să obțineți o scală?

Sfaturi rapide și eficiente pentru a pierde în greutate odată cu îmbătrânirea | Spitalul Euroclinic

Cand Cercetătorii Universității Cornell observând dietele care se cântăreau zilnic, au descoperit că rutina de a călca pe cântar îi ajuta pe acei oameni să piardă în greutate mai mult decât cei care se cântăreau mai rar. Pentru a evita să fii aruncat de fluctuațiile naturale ale greutății corporale, încearcă să pășești pe cântar la aceeași oră în fiecare zi. Un studiu în Jurnalul Asociației Dietetice Americane au constatat că cei care consumă lent au consumat 66 de calorii mai puține pe masă, dar în comparație cu colegii lor care mănâncă rapid, au simțit că au mâncat mai mult.

Deși 66 de calorii s-ar putea să nu sune prea mult, reducerea acestei cantități din fiecare masă înseamnă o scădere în greutate de peste douăzeci de lire sterline pe an!

Un truc simplu pentru a vă încetini ritmul: plasați furculița pe farfurie după fiecare mușcătură.

Cele mai simple 10 trucuri de pierdere în greutate care funcționează de fapt - Pierdere În Greutate

Potrivit unui studiu apărut în jurnal Plus unucercetătorii au analizat dietele a 6. De fapt, cei care au consumat cea mai largă gamă de alimente au arătat o creștere cu la sută mai mare a circumferinței taliei comparativ cu cei care au cea mai mică diversitate.

11 sfaturi simple de pierdere în greutate

Dacă nu sunteți sigur ce alimente sunt cele mai bune pe care să vă bazați în fiecare zi, un bun punct de plecare este să aruncați o privire la 40 de experți în nutriție alimentară ne-au spus că ar trebui să mănânci în fiecare zi. American Heart Association recomandă nu mai mult de de calorii pe zi din zaharuri adăugate sau șase lingurițe pentru femei și de calorii nouă lingurițe pentru bărbați, dar majoritatea americanilor ingeră mult mai mult decât atât și contribuie la extinderea rapidă a taliei.

Vestea bună este că, dacă vrei să slăbești și să păstrezi greutatea, tot ce trebuie să faci este să reduci cantitatea de zahăr adăugată pe care o consumi și kilogramele vor dispărea rapid. Reducerea aportului de carbohidrați cu zahăr dens în calorii reduce automat cantitatea de calorii pe care le consumați zilnic, ceea ce vă obligă corpul să ardă grăsimi stocate în jurul secțiunii medii pentru energie, mai degrabă decât zaharurile pe care le ia din carbohidrați.

La revedere excesul de greutate! Pentru sfaturi despre cum să îndepliniți această misiune, 20 de sfaturi pentru cum să eliminați zahărul de la experți medicali.

Pentru a slăbi eficient, mâncați cu atenție

Cea mai bună parte? Fibrele dvs. Într-o studiu la Universitatea din Carolina de Sud, subiecților care au consumat în medie 16,6 grame de fibre pe zi au fost tratați cu una dintre cele două diete care și-au crescut aportul de fibre la o medie de 28,4 grame pe zi. Un grup și-a obținut fibra suplimentară în principal din fasole, în timp ce al doilea a obținut fibra din fructe, legume și cereale integrale.

După patru săptămâni, ambele grupuri pierduseră aceeași cantitate de greutate - în medie trei kilograme fiecare - și ambele grupuri au raportat mai puțină foamete și mai multă sațietate. Acest lucru, în ciuda faptului că subiecții nu au făcut mișcare sau au făcut niciun alt pas spre scăderea în greutate, în afară de creșterea fibrelor.

11 sfaturi simple de pierdere în greutate

Pentru a vă ajuta să ajungeți acolo, avem o listă a cele mai bune gustări bogate în fibre precum și 20 de moduri diferite de a mânca 28 de grame de fibră pe zi. Pentru mai multe sfaturi utile despre alimentație, aruncați o privire Cele mai bune 25 de gustări cu conținut ridicat de proteine!